کد خبر: 41635 A

ببینید: سه جنجال زنانه و رامبد

ایران آرت:  بازگشت طلا و رامبد، تیپ تلویزیونی متین و یک خبر قدیمی از آناشید که به عروس لاکچری شهرت یافته پربیننده ترین خبرهای ایران آرت در ده ساعت اخیر است.

تحول چشمگیر متین خانم

متین ستوده که چندی پیش با انتشار چنین تصاویری به تیتر رسانه ها بدل جنجالی شد

متین ستوده

خودش عکس جدیدی در صفحه شخصی اش منتشر کرد که کلی کامنت انتقادی و کنایه در پی آن به سویش ارسال شد. قابل انتشار ترین این پیام ها "تحول بنیادین متین خانم" و یا " تیپ تلویزیونی متین،ستوده است"

متین ستوده با انتشار این عکس نوشت:

سریال لیسانسه ها

یه عکس یهویی جذاب که آقا هوتن شکیبا زحمتشو کشیدن

خیلی خیلی زود با فوق لیسانسه ها میایم خونه هاتون.

 

بازگشت طلا گلزار

ایران آرت: طلا گلزار، مدل ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کند تصاویری از خود منتشر کرد که نشان می‌دهد به ایران آمده است.

به گزارش ایران‌آرت، این مدل 30 ساله در 18 سالگی به آمریکا مهاجرت کرد و در سال‌های اخیر در دبی زندگی می‌کند. رشته تحصیلی طلا گلزار، گرافیک است اما به‌عنوان یک مدل شناخته می‌شود و در عرصه مدلینگ با برندهای خارجی فعالیت می‌کند.

او پیشتر هر گونه نسبت خانوادگی با محمدرضا گلزار را تکذیب کرده بود.

تصاویری که گلزار از خودش در ایران منتشر کرده را می‌بینید. 

طلا گلزار 2

photo_2019-10-14_13-10-08

رامبد جوان و زیبایی گاهی زن است

ایران آرت: رامبد جوان، بازیگر و مجری برنامه خندوانه که برای تولد فرزندش به همراه همسرش نگار جواهریان به کشور کانادا سفر کرده بود و این سفر حاشیه‌های فراوانی را برای آنها به همراه داشت، با انتشار ویدئویی از بازگشت خود به ایران خبر داد.

​به گزارش ایران‌آرت، جوان که قرار است به زودی در نمایشی به کارگردانی آتیلا پسیانی بازی کند، با انتشار ویدئوی زیر نوشت: "به خاطر حضور گرمتون تو این یک ماه اجرا و به‌خصوص سه شب پایانی تصمیم گرفتیم بلیط فروشی نمایش “زیبایی گاهی زن است” رو برای روزای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه این هفته هم باز کنیم. بیاین این نمایش رو ببینید و کلی کیف کنید که خیلی جذاب بود. منم پیشتون خواهم بود."

نمایش "زیبایی گاهی زن است" به کارگردانی سهراب حسینی و تهیه کنندگی رامبد جوان روی صحنه رفته است.

 

عروس لاکچری برندباز

آناشید که به عروس لاکچری برند باز شهرت یافته است گویا قرار نیست از حاشیه ها خلاص شود.

مصاحبه ای از او این روزها در فضای مجازی ترند شده و دست به دست می چرخد و کلی کامنت های عصبی و تند گرفته که مربوط به یک سال پیش است.

حتی برخی که فهمیده اند این گفتگو قدیمی ست نوشته اند چنین رویکردهایی همیشه هست و کامنت اعتراضی برای آنها گذاشتن اعتراض ما است.'مردم ندارند بخورند آن وقت این افراد پز پول داری می دهند.گویا جمله آخر آناشید خانم در مصاحبه زیر خون خیلی ها را به جوش آورده است.

حدود یک سال پیش بود، شهروند نوشت: ماجراهای عروس لاکچری برند باز ایرانی، هنوز هم جزو پر بازدیدهای مجازی است و مردم همیشه خوش‌خنده، حتی ویدیوهای طنز هم برای آن ساختند اما در آخرین برنامه‌ای که از رادیو تهران پخش شد، کار به قطع‌کردن برنامه هم رسید.

آناشید حسینی

«راستش را بگویم، خارجی است؛ خیلی‌ها هم دو، سه‌بار در ‌سال خارج می‌روند، خرید می‌کنند و برمی‌گردند، چون در ایران واقعا برند نداریم.» اینها حرف‌های آناشید حسینی است، عروس معروفی است، البته جز اینکه به خانواده سفیر دانمارک ربط دارد، همزمان مدل و طراح لباس هم هست.

این حرف‌ها که در آنتن زنده برنامه رادیویی پخش شد، حسینی، مجری رادیو تهران با عصبانیت گفت: «خاک به سر ما که برند نداریم، تنمان کنیم. در ایران به این بزرگی این همه کارگر و کارگاه برند نیست، لباس بپوشیم الان همه، برگ تنشان است و در خیابان راه می‌روند. چرا چنین چیزی پخش کردید، اعصاب آدم به هم می‌ریزد؟ ما خجالت نمی‌کشیم در یک جای شهر چنین عروسی می‌گیریم و واقعا... برید...» به اینجای حرف که می‌رسند، برنامه قطع  و موسیقی پخش می‌شود.

آناشید حسینی

بعد که روی آنتن برمی‌گردند حسینی، از این رفتار اتاق فرمان گلایه می‌کند: «دست شما درد نکنه. همکاران اتاق فرمان آنتن را از ما هم می‌گیرند. بگید من چی بگم هوا گرم است عرق خارشتر بخورید و...»

ظاهرا عروس لاکچری بعد از بازتاب زیادی که عروسی میلیاردی و زندگی تجملی‌‌شان داشت، اعلام کرد؛ لازم نمی‌داند که درباره چیزهایی که از پول پدرش خریده، توضیح دهد و حتی همه را به خدا واگذار کرده بود.

 

زنان زیباروی ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین