کد خبر: 29558 A

تماشای نقاشی خط از زاویه غیر روبه رو در گالری مژده

تماشای نقاشی خط از زاویه غیر روبه رو در گالری مژده

"سایه سار" تازه‌ترین آثار کیارش یعقوبی در گالری مژده رونمایی می‌شود.

ایران آرت: عصر جمعه ۲۳ آذر ماه مجموعه‌ای که نگاهی متفاوت به نقاشی خط دارد و از ابزاری مدرن برای خلق آنها بهره برده در گالری مژده به تماشا درمی‌آید.

 

کیارش یعقوبی درباره وجه تمایز خاص آثار تازه‌اش گفت: نقاشی‌خط‌های این نمایشگاه را با رویکرد مدرن و معاصر کار کردم. این آثار به نوعی نقاشی‌های پشت شیشه هستند که از طریق سایه با مخاطب در ارتباط هستند.

او در توضیح عنوان نمایشگاهش گفت: "سایه‌سار" تماشای نقاشی و خوشنویسی از زاویه‌ای غیر از روبه‌رو است. در تجربه تازه‌ام، نور و انعکاس آن در بکراند اثر نقشی تعیین کننده دارد و مخاطب را با جور دیگر دیدن مواجه می‌کند. در نگاهی کلی‌تر، این مجموعه موضوع بازتاب سایه‌ها در جهان هستی را هدف قرار داده زیرا معتقدم تمام زندگی ما بر پایه مجاز است.

یعقوبی گفت: 14 تابلو در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد که اکثر کارها جوهر روی فلکسی هستند. اما یکی از آنها را روی بوم کشیده‌ام. در خلق این آثار کمی هم از تکنیک اکریلیک استفاده کردم.

نمایشگاه آثار نقاشی خط کیارش یعقوبی جمعه ۲۳ آذر در گالری مژده گشایش می‌یابد و تا سی آذر به نشانی سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ دایر است.

گالری مژده کیارش یعقوبی نقاشی خط
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین