کد خبر: 62542 A

نمایشگاه هایی که آخر هفته می توانید به آنها بروید

نمایشگاه هایی که آخر هفته می توانید به آنها بروید

تنوع نمایشگاههای تهران مانند پاییز هزار رنگ تماشایی است

ایران آرت: آخر هفته فرصت مناسبی است تا به بازدید از نمایشگاه های گروهی و انفرادی برویم، به گزارش ایسنا برنامه های آخر هفته نمایشگاه های هنری از این قرار است.

هستند.

مروری بر آثار مهدی سحابی

نمایشگاه انفرادی «مروری بر آثار مهدی سحابی» با کیوریتوری مژده طباطبایی در موزه هنرهای معاصر تهران در حال برگزاری است.

این نمایشگاه روایتی متفاوت دارد که چهره های تصویری و ادبی زنده یاد سحابی را پیوند می دهد. این نمایشگاه تا تاریخ بیست و هشتم آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.

گالری مژده با همکاری بنیاد سحابی این رویداد را شکل داده است.

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۵۱۳۲۳

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌های هنری برویم؟
پوستر نمایشگاه انفرادی «مروری بر آثار مهدی سحابی»

 

مشق شب سید محمد احصایی/ چهارمین دیدار هنرمند بهزاد حاتم

 

 نمایشگاه مشق شب های سید محمد احصایی در گالری گلستان دایر است که در ادامه پروژه دیدار هنرمند بهزاد حاتم است.

گالری گلستان به دنبال نمایش عکسهای پنجاه ساله احصائی از موزه های جهان، از جمعه چهاردهم آبان نمونه هایی از مشق شبهای استاد خوشنویسی را به نمایش گذاشته است. در این مجموعه می توان تنوع بسیار این مشق ها را دید. 

 

مشق شب های محمد احصایی به روایت بهزاد حاتم

 

خانه

«خانه» نام نمایشگاه گروهی‌ است که در فضای تالار به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، پلاک ۱۰۵ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ یازدهم آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

پراکنده در فضا

نمایشگاه انفرادی «پراکنده در فضا» که به نمایش آثار ساناهین باباجانیانس اختصاص دارد، در گالری پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و هشتم آبان ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۹۷۵ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

فقط برای چشمان شما

کیمن مه‌آبادی نام هنرمندی است که نمایشگاه «فقط برای چشمان شما» به نمایش آثار او اختصاص دارد. این نمایشگاه انفرادی که در گالری باوان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ در حال برگزاری است، همه‌روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۰۳۳۵۶ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

زمزمه‌های آهنگین

«زمزمه‌های آهنگین» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی منصور وکیلی است. این نمایشگاه که در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک ۵ در حال برگزاری است، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

دیوار

نمایشگاه انفرادی «دیوار» که به نمایش آثار فرشید ملکی اختصاص دارد، در گالری طراحان آزاد به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم آذر ادامه دارد، همه روزه به جزء روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۰۸۶۷۶ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

هراش

«هراش» نام نمایشگاه انفرادی‌ای است که به نمایش آثار مریم اشکانیان اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری اعتماد به نشانی تهران، میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی پلاک ۲۵ درحال برگزاری است، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۲۱۲۷۱ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

چاپ دستی هنرمندان معاصر

نمایشگاه گروهی «چاپ دستی هنرمندان معاصر» که به نمایش آثار هنرمندانی مثل رضا بانگیز، بهزاد شیشه‌گران و ... اختصاص دارد، در گالری بهارین به نشانی تهران، خیابان کریم خان، خیابان حافظ، نرسیده به پل حافظ، نبش ورشو، جنب داروخانه متروپل، ساختمان ۵۰۹، طبقه اول، واحد ۳ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و ششم آبان ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۱۴۹۷۴

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

نوای زروان

«نمای زروان» نام نمایشگاه انفرادی هیرو شیخ الاسلامی است که در گالری آرت سنتر به نشانی تهران، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

در بیانیه این نمایشگاه انفرادی چنین آمده است: «موسیقی برای آواز و نقاشی برای منظره، مانند شعر است برای کلمات، اما آنجا که موسیقی و شعر در فهماندن احساسات رقیق بشری کوتاه می‌آیند و در هنر خویش فرو می‌مانند، نوبت نقاشی شروع می‌شود. در بسیاری از موارد چیزی که پرده نقاشی به ما می‌فهماند، یک میلیون کلمه به ادای آن قادر نیست.»

شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۵۵۵۹۰

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

سودای اوج

«سودای اوج» نام نمایشگاه گروهی‌ است که در گالری با به نشانی تهران، بلوار ارتش غرب بعد از محلاتی خیابان بهاران بن بست نسترن پلاک یک ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۳ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و هشتم آبان ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه و پنجشنبه پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۴۵۴۶۵۷ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

رنگ و طبیعت

نمایشگاه انفرادی «رنگ و طبیعت» که به نمایش آثار سعید امدادیان اختصاص دارد، در گالری نگاه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، شماره ۶۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ سوم آذر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۳۱۲۹ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

چیزی به نام داستان بزرگ وجود ندارد

«چیزی به نام داستان بزرگ وجود ندارد» نام نمایشگاه انفرادی سیامک فیلی‌زاده است که در گالری ایرانشهر به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ پنجم آذر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۸۶۰۳۶۹۴۴ 

 

 

خیلی تاریک و کمی روشن

نمایشگاه انفرادی «خیلی تاریک و کمی روشن» که در گالری پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ درحال برگزاری است، به نمایش آثار علی شایسته اختصاص دارد. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و پنجم آبان ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۳۱۳۸۳ 

 

لوکرتیا در این خانه بوده است

«لوکرتیا در این خانه بوده است» نام نمایشگاه انفرادی سارا پویان‌فر است که در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و پنجم آبان ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

رقص رنگ‌ها

نمایشگاه انفرادی «رقص رنگ‌ها» که به نمایش آثار فتانه کاوه اختصاص دارد، در گالری آیریک به نشانی تهران، اتوبان ستاری بلوار فردوس شرق، نبش وفا اذر، مجتمع ایریک سنتر جنوبی، طبقه۳، واحد ۱۰۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دهم آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ۴۴۹۷۸۰۹۱ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

 

فترت

«فترت» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی رضی رضوی است که در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ١٤٨ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم آذر ماه ادامه دارد، همه‌روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است. 

شماره تلفن هماهنگی: ٨٨٣٢٥٣٧٦ 

 

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

 

گالری گردی گالری گردی تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین