کد خبر: 43953 A

لقب جذاب‌ترین زن آسیا برای خانم بازیگر/ عکسها

لقب جذاب‌ترین زن آسیا برای خانم بازیگر/ عکسها

علیا بهات، ستاره فیلم‌های هندی به‎عنوان جذاب‌ترین زن آسیا و ملکه سینمای بالیوود معرفی شد.

ایران آرت: ستاره فیلم‌های بالیوودی علیا بهات Alia Bhatt، لقب جذاب‌ترین زن آسیایی سال ۲۰۱۹ میلادی را بنا به نظرسنجی سایت UK-based weekly Eastern Eyezdx، به دست‌آورد و دیپیکا پادوکونه رتبه دوم و هیراخان رتبه سوم را کسب کرد. ماهیراخان بازیگر پاکستانی لقب چهارمین زن جذاب آسیا را از آنِ خود کرد.

این سایت هر سال این نظرسنجی را انجام می‌دهد و نتایج آن هفته پیش منتشر شد. این نظرسنجی بر پایه فعالیت‌های سینمایی ۲۰۱۹ و استایل‌های منحصر به فرد و ویژه و جایزه‌های مختلفی است که بازیگر کسب کرده است.

این بازیگر ۲۶ ساله، در واکنش به کسب امتیاز گفت: همیشه بر این باورم که زیبایی حقیقی همیشه آن چیزی است که می‌تواند از هر آنچه چشم می‌بیند عبور کند و این مهم‌ترین چیز در زندگی است. سال‌ها می‌آیند و می‌روند و سن ما افزایش می‌یابد و زیبایی و خطوط چهره‌مان تغییر می‌کند، اما قلب‌های پاک همچنان بدون رقیب می‌مانند و این چیزی است که باید روی آن متمرکز شویم.

علیا بهات

به گزارش تابناک باتو، گفتنی‌است انتخاب جذاب‌ترین زن آسیا، به رأی گیری آنلاین، پوشش رسانه‌ها و افکار عمومی در رسانه‌های اجتماعی بستگی دارد.

مسئول رسانه‌ای این نظرسنجی، علیا بهات را ملکه سینمای بالیوود توصیف کرد و گفت: انتخابی بهتر از این امکان نداشت. او علیا بهات را سمبل زنان قوی آسیا و یک سلبریتی موفق دانست.

دپیکا

در مورد پادوکونه، او پس از کسب همین عنوان در سال گذشته، امسال در مقام دوم قرار گرفت در حالی که هیراخان مقام سوم را کسب کرد و ماهیرا خان پاکستانی در رده چهارم قرار، جذابترین زن سال ۲۰۱۹ آسیا انتخاب شد.

ماهیرا خان

رتبه پنجم: سوربهی چاندنا 

رتبه ششم: کاترینا کایف 

رتبه هفتم: شیوانگی جوشی 

رتبه هشتم: نیا شارما 

مرتبه نهم: مهویش حیات 

رتبه دهم: پریانکا چوپرا 

پریانکا چوپرا

این نظرسنجی در ۱۳ دسامبر انجام شد و در نظرسنجی جذاب‌ترین مرد هرتیک روشن رتبه نخست را به‌دست‌آورد.

 

بازیگر زن زن زیبا خانم بازیگر ماهیرا خان علیا بهات
نظرات خوانندگان
  • کیمیا
    پاسخ

    به نظر من الیا بات بهترین بازیگر زن هند و اسیا است

  • سانیا
    پاسخ

    الیا بات زیباترین،جذاب ترین بازیگر است و به نظر من باید جایزه ی اسکار به او تعلق گیرد . 🌸

  • ناشناس
    پاسخ

    لایک داری

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین