کد خبر: 46640 A

ببینید: باران رسول‌اف، مهتاب ثروتی و ژیلا شاهی در برلیناله/ "شیطان وجود ندارد" دیده شد

ببینید: باران رسول‌اف، مهتاب ثروتی و ژیلا شاهی در برلیناله/ "شیطان وجود ندارد" دیده شد

فیلم "شیطان وجود ندارد" با حضور بازیگران و تهیه‌کنندگان فیلم و در غیبت محمد رسول‌اف در برلیناله به نمایش درآمد.

ایران آرت: مراسم فتوکال و فرش قرمز فیلم "شیطان وجود ندارد" به کارگردانی محمد رسول‌اف در جشنواره فیلم برلین برگزار و این فیلم در کاخ جشنواره برلین نمایش داده شد.

فیلم 150 دقیقه‌ای "شیطان وجود ندارد" چهار داستان درباره قدرت اخلاقی را روایت می‌کند. درواقع، چهار شخصیت در معرض یک انتخاب غیرقابل‌تصور، اما ساده قرار می‌گیرند که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بر یکدیگر، روابط و کلیت زندگی آن‌ها اثر می‌گذارد.

عوامل فیلم شامل فرزاد پاک و کاوه فرنام تهیه‌کنندگان و احسان میرحسینی، شقایق شوریان، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محمد ولی‌زادگان، محمد صدیقی‌مهر، ژیلا شاهی و باران رسول‌اف بازیگران "شیطان وجود ندارد" در مراسم فوتوکال، نشست مطبوعاتی و مراسم اولین نمایش جهانی این فیلم در برلیناله شرکت کردند.

علیرضا زارع‌پرست، سالار خمسه، دریا مقبلی و محمد صدیقی‌مهر از دیگر بازیگران "شیطان وجود ندارد" هستند که تولید مشترک آلمان، جمهوری چک و ایران است.



 

رسول‌اف 47 ساله که متولد شیراز است، فیلمسازی را با آثار کوتاه و تجربی آغاز کرد و سپس به دعوت رسول صدر عاملی با حضور در فیلم "دختری با کفش‌های کتانی" (1377) به‌عنوان دستیار کارگردان وارد سینمای حرفه‌ای شد. رسول‌الف در 2017 با فیلم "لِرد" با بازی رضا اخلاقی‌راد، سودابه بیضایی و نسیم ادبی جایزه اصلی بخش نوعی نگاه هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن را دریافت کرد. "جزیره آهنی" (1383)، "باد دبور" (1386)، "کشتزارهای سپید" (1388)، "به امید دیدار" (1390) و "دست‌نوشته‌ها نمی‌سوزند" (1392) از دیگر ساخته‌های اوست.

این کارگردان به دلیل آنکه ممنوع‌الخروج است نتوانست در جشنواره فیلم برلین حضور یابد. 

 

جشنواره فیلم برلین شیطان وجود ندارد مهتاب ثروتی باران رسول اف
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین