کد خبر: 49627 A

سریال پربیننده جیسون موموآ دنباله‌دار شد

سریال پربیننده جیسون موموآ دنباله‌دار شد

فصل اول سریال "دیدن" با ۸ اپیزود به پایان رسید و بسیاری از طرفداران این سریال مشتاق دیدن فصل دوم آن هستند.

ایران آرت: فیلمبرداری فصل دوم سریال پرمخاطب "دیدن" محصول کمپانی "اپل" و با بازی خیره کننده "جیسون موآما" بعد از افول دوران شیوع کرونا و همزمان با پاییز سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. 

فصل اول سریال "دیدن" با ۸ اپیزود به پایان رسید و بسیاری از طرفداران این سریال مشتاق دیدن فصل دوم آن هستند. سریال مذکور که توسط استیون نایت خلق شده و کارگردانی آن را فرانسیس لارنس بر عهده داشت یکی از سریال‌های اورجینال سرویس تازه تاسیس Apple TV+ بود که داستانی علمی تخیلی دارد.

در دنیایی متعلق به آینده که انسان‌ها همگی کور شده اند و درک اندکی از اتفاقات گذشت زمین دارند، نسلی از انسان‌های دارای قدرت بینایی بوجود می‌آیند که جادوگر انگاشته شده و تلاش می‌شود به قتل رسانده شوند.

به گزارش میزان، در فصل اول سریال "دیدن"، جیسون موموآ نقش بابا واس را بازی می کند، رهبر قبلیه آلکنی که با زنی اشراف زاده به نام ماگرا ازدواج کرده و پدرخوانده پسر و دختری به نام کوفون و هانیوا است که برخلاف اطرافیانشان بینایی داشته و پدر واقعی شان مردی رازآلود به نام جرلامارل است.

در این اثنا، یک شکارچی جادوگر به نام تاماکتی جون مسئول انجام کارهای کثیف ملکه کین، حاکم قلمرو پادشاهای پایان است. فصل اول سریال حول محور تاکتیک های منحصربفرد شخصیت های اصلی داستان می چرخد و در تمام این مدت رازهایی در مورد پدر واقعی کوفون و هانیوا فاش می‌شود.

فصل اول سریال «See» با 8 اپیزود به پایان رسید و بسیاری از طرفداران این سریال علمی تخیلی با داستانی تازه مشتاق دیدن فصل دوم آن هستند.

در ۷ نوامبر سال جاری بود که اپل به طور رسمی اعلام کرد دستور ساخت فصل دوم سریال دیدن داده شده است. با این وجود، قبلاً اعلام شده بود که برای تداوم ساخت این سریال‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود. دستور ساخت فصل اول سریال دیدن در ژانویه ۲۰۱۸ و برای ۸ اپیزود داده شده بود. سه اپیزود اول آن در اول نوامبر سال جاری منتشر شده و از آن به بعد هر هفته جمعه یک اپیزود دیگر پخش می‌شد.

در اپیزود پایانی فصل اول سریال دیدن شاهد بودیم که ماگرا و ملکه کین کنترل ارتش شکارچیان جادوگر و دولت پس از تاماکتی جون را در دست می گیرند. در خانه روشنایی، اتفاقاتی غیرمنتظره برای فرزندان جرلامارل رخ می دهد و بابا واس مانند همیشه در نقش ناجی ظاهر می شود. تاماکتی جون نیز در آتش ماگرا و ملکه کین می سوزد هر چند این پایان ماجراهای این دو خواهر نخواهد بود.

هالیوود جیسون موموآ فیلم دیدن
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    عالیییییییییییییییییییی👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین