کد خبر: 49723 A

سلنا گومز درب سینماها را باز می‌کند

سلنا گومز درب سینماها را باز می‌کند

فیلم "گالری قلب‌های شکسته" با تهیه‌کنندگی سلنا گومز یک هفته قبل از "انگاشته" به کارگردانی کریستوفر نولان روی پرده سینماها می‌رود.

ایران آرت: به دنبال چراغ سبز کالیفرنیا برای بازگشایی سالن‌های سینما به صورت محدود از جمعه‌ی آینده، سالن‌داران از اکران هر چه بیشتر فیلم‌ها استقبال خواهند کرد. استودیوی تری‌استار اعلام کرد که کمدی رمانتیک "گالری قلب‌های شکسته" به تهیه‌کنندگی "سلینا گومز" را در تاریخ ۱۰ ژوئیه، و یک هفته پیش از اکران "عقیده"‌ استودیوی برادران وارنر به کارگردانی "کریستفر نولان" در سالن‌های سینما روی پرده می‌رود. سونی این فیلم را در بازارهای بین‌المللی پخش خواهد کرد. 

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی "ناتالی کرینسکی" با همکاری "گرالدین ویسواناتان" بازیگر فیلم "بلاکرها" و "دیکر مونتگمری" از سریال "چیزهای عجیب" ساخته شده و داستانی در مورد "لوسی" منشی یک گالری ساکن نیویورک روایت می‌کند که پس از جدایی از نامزدش تصمیم میگیرد "گالری قلب شکسته" را خلق کند که متشکل از اقلامی می‌شود که معشوقش از خود به جا گذاشته. آوازه‌ی این گالری در شهر می‌پیچد و به جنبش و شروعی تازه برای عاشق‌پیشگان از جمله خود لوسی می‌شود.

"اوتکارش امبودکار"، "مالی گوردن"، "فیلیپا سو"، "سوکی واترهوس"، "ایگو نوودیم"، "تیلور هیل" و "برنادت پیترز" از جمله دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

به گزارش 30نما، سلینا گومز در مورد این فیلم می‌گوید: "داستان‌های نویسندگان و کارگردانان زن باید هرچه بیشتر شنیده شود. ناتالی یک استعداد فوق‌العاده است و من خوشحالم که سهمی در اولین فیلم بلند او دارم. نگرانی‌های مردم در مورد بازگشت به فعالیت‌هایی که پیش از کووید-۱۹ دوست‌شان داشتیم را درک می‌کنم و امیدوارم همه به توصیه‌های کارشناسان گوش دهند و در عین اینکه از تماشای فیلم در سینما لذت می‌برند سلامت و امنیت دیگران را در نظر بگیرند."

قلب‌های شکسته

 

کریستوفر نولان سلنا گومز نولان گالری قلب های شکسته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین