کد خبر: 49917 A

کریستن استوارت شاهدخت ولز شد

کریستن استوارت شاهدخت ولز شد

این فیلم یک آخر هفته‌ی سرنوشت‌ساز در اوایل دهه‌ ۱۹۹۰ را به تصویر می‌کشد وقتی دایانا به این نتیجه می‌رسد که ازدواجش با پرنس چارلز به جایی نخواهد رسید.

ایران آرت: "پابلو لارائین" با فیلم "اسپنسر" (Spencer) به قلمرو فیلم "جکی" بازمی‌گردد. در این فیلم درام بیوگرافیکال که در بازار مجازی کن به فروش گذاشته خواهد شد، قرار است "کریستن استوارت" نقش "پرنسس دایانا" را بازی کند. این پروژه در کنار "عصر آرماگدون" (Armageddon Time) یکی از جذاب‌ترین عناوین بازار کن است. "استیون نایت" نویسنده‌ی سریال "پیکی بلایندرز" فیلمنامه‌ی "اسپنسر" را به نگارش درخواهد آورد.

این فیلم یک آخر هفته‌ی سرنوشت‌ساز در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ را به تصویر می‌کشد وقتی دایانا به این نتیجه می‌رسد که ازدواجش با پرنس چارلز به جایی نخواهد رسید. 

به گزارش ۳۰نما، تولید "اسپنسر" اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. داستان این فیلم در سه روز روی می‌دهد و بر روی آخرین روزهای تعطیلات کریسمس دایانا در نورفولک انگلستان تمرکز می‌کند. فیلم‌نیشن این فیلم را در بازارهای بین‌المللی پخش خواهد کرد. 

لارائین می‌گوید: "کریستن یکی از بهترین بازیگران امروز است. برای ساختن این فیلم به چیزی بسیار مهم نیاز است و آن معماست. کریستن می‌تواند نقش‌های مختلفی بازی کند، و می‌تواند به‌شدت اسرارآمیز و بسیار شکننده و در نهایت بسیار قدرتمند باشد، و این همان چیزی است که ما نیاز داریم. ترکیب این المان‌ها موجب شد به او فکر کنم. نحوه‌ی واکنش او به فیلمنامه و رویکرش به شخصیت بسیار خوشایند بود. به نظر من او نمایشی زیبا و در عین حال برانگیزاننده خواهد داشت."

"اسپنسر" مرگ تراژیک دایانا را پوشش نخواهد داد و در عوض رابطه‌اش با همسر و فرزندانش ویلیام و هری را بررسی می‌کند.

 

پرنسس دایانا کریستن استوارت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین