کد خبر: 50858 A

خانه محمدعلی کشاورز موزه می‌شود؟

خانه محمدعلی کشاورز موزه می‌شود؟

یکی از نزدیکان خانواده کشاورز به خبری مبنی بر تبدیل خانه شخصی محمدعلی کشاورز به موزه واکنش نشان داد.

ایران آرت: ساعات اولیه روز دوشنبه (امروز) مطلبی توسط برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر شد که از تصمیم نلی کشاورز برای تبدیل خانۀ شخصی محمدعلی کشاورز به موزه خبر می داد.

یکی از نزدیکان خانوادۀ کشاورز ساعتی پیش در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ضمن تکذیب این خبر، گفت: اساسا در تصمیم دختر و خانوادۀ وی موضوع موزه شدن خانه مطرح نیست چراکه قرار است خانۀ فعلی محمدعلی کشاورز به همان شکلی که بوده است حفظ شود.

وی افزود: چون این خانه در یک برج (در شهرک غرب است) امکان موزه شدن ندارد و به عنوان یک منزل شخصی قرار است به همان صورتی که بوده حفظ شود؛ البته هنوز تصمیم قطعی در این‌باره گرفته نشده است.

این فرد تصریح کرد: نلی دختر زنده یاد کشاورز دنبال این است که بتوانند هر آن چیزی که به صورت آرشیو صوتی، تصویری و مصاحبه ای از محمدعلی کشاورز وجود دارد را گردآوردی کند.

وی افزود:‌ بر این اساس آنها به صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کرده‌ و در مراجعاتی که صورت گرفته هیچ درخواست کمک و همکاری‌ از سوی خانواده وی مطرح نشده چراکه آنها درصدد هستند که تا حد ممکن خود این آرشیو را تکمیل کرده و بدینوسیله رشتۀ این کار از دستشان خارج نشود.

محمدعلی کشاورز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین