کد خبر: 51125 A

حضور ستاره‌های هالیوود در جشنواره تورنتو

حضور ستاره‌های هالیوود در جشنواره تورنتو

بری لارسون، ناتالی پورتمن و دارن آرونوفسکی از جمله چهره‌هایی هستند که در جشنواره مجازی تورنتو ۲۰۲۰ حاضر خواهند بود.

ایران آرت: جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اسامی شماری از چهره‌های درجه یک را که در این رویداد مجازی شرکت و در برنامه پرسش و پاسخ حاضر می‌شوند، اعلام کرد.

جشنواره فیلم تورنتو جزییاتی از کنفرانس‌های مجازی این دوره را که از ۱۰ تا ۱۵ سپتامبر برگزار می‌شود نیز اعلام کرد.

شماری از مهمانان این رویداد نیز که به طور معمول سپتامبر روی فرش قرمز حاضر می‌شدند معرفی شده‌اند. از این چهره‌ها به عنوان "سفرای جشنواره" در دوران کووید ۱۹ یاد شده است.

به گزارش مهر، در بخشی از کنفرانس صنعت که با حضور درک سیان‌فرانس کارگردان و فیلمنامه‌نویس به عنوان مجری برگزار می‌شود، دیوید اویلوو بازیگر هالیوودی به عنوان سخنران مهمان شرکت می‌کند. بری لارسون، بری جنکینز، ناتالی پورتمن، دارن آرونوفسکی، گائل گارسیا برنال و تاتیانا مسلانی از سفرای جشنواره خواهند بود.

کری مولیگان، زاخاری کوینتو، ایزابلا روسلینی، ویم وندرس، اولیویا وایلد و دانی ین نیز به صورت مجازی در جشنواره شرکت می‌کنند.

پیش از این از اوا دوورنی، نیکول کیدمن، جیسون ریتمن، مارتین اسکورسیزی، ریز احمد، پریانکا چوپرا، آلفونسو کوارون و کلر دنی نیز به عنوان سفرای حاضر در این دوره یاد شده بود.

سازمان دهندگان جشنواره تورنتو گفته‌اند کنفرانس صنعت سینما به صورت گردهمایی مجازی در دوران شیوع کرونا برگزار می‌شود. دیگر برنامه‌های جانبی چون برگزاری مستر کلاس‌ها، جلسات دیالوگ، پرسپکتیو، میکرو نشست‌ها، اسپاتلایت‌ها و جلسات سخنرانی نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

این جشنواره امسال تنها حدود ۵۰ فیلم مستقل را در سینماها اکران می‌کند و همزمان به صورت آنلاین نیز آنها را به نمایش درمی‌آورد. فرش قرمزها و کنفرانس‌های خبری نیز برای نخستین بار با پلتفرم دیجیتال برگزار می‌شوند.

همان طور که پیشتر گفته شد "اتوپیای آمریکایی" ساخته دیوید بایرن فیلم افتتاحیه خواهد بود.

این جشنواره تاکید کرده که سیاهپوستان، بومیان و افراد رنگین پوست در مرکز توجه این دوره خواهند بود.

 

ناتالی پورتمن بری لارسون دارن آرونوفسکی جشنواره فیلم تورنتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین