کد خبر: 52512 A

حمله دوباره کیت وینسلت به وودی آلن

حمله دوباره کیت وینسلت به وودی آلن

کیت وینسلت بار دیگر از همکاری با وودی آلن ابراز پشیمانی کرد و گفت نباید این کار را انجام می‌داده است.

ایران آرت: کیت وینسلت بار دیگر در مورد همکاری با "وودی آلن" کارگردان متهم به آزار جنسی اظهار نظر کرد. او پیش‌تر در مصاحبه با مجله‌ی "ونتی فر" گفته بود که از همکاری با آلن پشیمان است. او این هفته در مصاحبه با "ورایتی" نیز همین گفته‌ها را تکرار کرده و می‌گوید نباید با کارگردان "آنی هال" در فیلم "واندر ویل" همکاری می‌کرده است.

وینسلت می‌گوید:‌ "یاد می‌گیریم، رشد می‌کنیم، تغییر می‌کنیم. فکر می‌کنم همه‌ی ما باید اجازه داشته باشیم بگوییم: "ببینید، من نباید این کار را می‌کردم" و به نظر من دوران مهم و در حال تغییری برای همه‌ی ماست، وقتی که… از کارهایی که در گذشته انجام داده‌ایم آگاهیم یا تمایل داریم به آن زمان برگردیم و به گونه‌ای دیگر عمل کنیم. من فقط می‌خواهم با صداقت پیش بروم و بگویم: "شاید بهتر بود این کار را انجام نمی‌دادم." بنابراین آنچه در مصاحبه با "ونتی فر" گفتم حقیقت دارد: از این کار پشیمانم. از این کار پشیمانم."

به گزارش 30نما، وینسلت در مصاحبه‌ی پیشین خود با "ونتی فر" گفته بود: "با خود چه فکر می‌کردم که در فیلم‌های وودی آلن و رومن پولانسکی ظاهر می‌شدم؟ حالا برای من غیرقابل باور است که چگونه این مردان تا زمانی که در صنعت فیلمسازی بودند به شکل گسترده بزرگ داشته می‌شدند. این اتفاقی ننگین است. و من باید مسئولیت همکاری با هر دوی آن‌ها را بپذیرم. نمی‌توانم زمان را به عقب برگردانم. حسرت می‌خورم اما جز اینکه صادقانه با آن برخورد کنیم چه کار دیگری می‌توانیم انجام دهیم؟"

او در مصاحبه با "ورایتی" اعتراف می‌کند که پس از برگزاری تور مطبوعاتی "واندر ویل" متوجه شده همکاری با آلن اشتباه بوده. وینسلت در آن فیلم مقابل "جیم بلوشی"، "جونو تمپل"، و "جاستین تیمبرلینک" بازی کرد. وینسلت می‌گوید: "راستش را بخواهید، به محض اینکه در مصاحبه‌های مطبوعاتی "واندر ویل" حاضر شدم، به شکل ویران‌گری دریافتم که شاید بهتر بود در این فیلم بازی نمی‌کردم. اما مسئله‌ی جالب توجه برای من این بود که این فیلمسازان دهه‌ها در صنعت فیلمسازی ستایش می‌شدند. بنابراین روی‌هم‌رفته، به گونه‌ای به بازیگران ارائه می‌شدند که همکاری با آن‌ها اشکالی ندارد. البته حالا احساس می‌کنم که می‌توانم بگویم: "بهتر بود این کار را نمی‌کردم.""

وینسلت در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با "نیویورک تایمز" از همکاری با آلن متهم به آزار جنسی دخترخوانده‌اش دفاع کرده و او و "رومن پولانسکی" متهم به تجاوز جنسی را کارگردانانی "بی‌نظیر" خوانده بود.

 

وودی آلن کیت وینسلت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین