کد خبر: 52907 A

رونمایی از مثلث الناز شاکردوست، هوتن و پارسا در تی‌تی

رونمایی از مثلث الناز شاکردوست، هوتن و پارسا در تی‌تی

فیلم سینمایی "تی‌تی" با بازی هوتن شکیب، الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر در جشنواره فیلم توکیو رونمایی می‌شود.

ایران آرت: جشنوار فیلم توکیو که امسال قرار است بصورت فیزیکی و همراه با اکران‌های عمومی در سینماهای توکیو، البته با محدودیت‌هایی برگزار شود، یک فیلم دیگر ایرانی را نیز در برنامه نمایش خود قرار داد و فیلم "تی تی" ساخته آیدا پناهنده نیز در این رویدادیی به روی پرده خواهد رفت. 

امسال به دلیل شرایط ویژه بحران جهانی کرونا، جشنواره فیلم توکیو بخش جدیدی را به نام Tokyo Premiere ۲۰۲۰ ایجاد کرده که شامل حدود سی فیلم است و ترکیبی خواهد بود از بخش‌های مسابقه، چشم‌انداز آسیا و سینمای ژاپن که در سال‌های گذشته به تفکیک برگزار می‌شدند و به جای جوایز مرسوم همه ساله، قرار است تنها جایزۀ ویژۀ تماشاگران به یک فیلم اهدا شود.

فیلم سینمایی "تی‌تی" چهارمین ساختۀ سینمایی آیدا پناهنده است و کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب پخش جهانی این فیلم را بر عهده دارد. پیش از این فیلم سینمایی "مجبوریم" پنجمین ساخته رضا درمیشیان نیز به جشنواره توکیو راه یافته بود. 

عوامل فیلم "تی تی" عبارت اند از: بازیگران: پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، سودابه جعفرزاد، امیر حامد، مهدی فریضه، هیلدا کردبچه، رضا عموزاد، زینب شعبانی، هانیه کاظمی، مهرانه به‌نهاد و...

 

الناز شاکردوست پارسا پیروزفر هوتن شکیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین