کد خبر: 53228 A

کیت وینسلت کلاهبردار شد

کیت وینسلت کلاهبردار شد

کیت وینسلت بازیگر نقش رز در فیلم "تایتانیک" در نقش یکی از مرموزترین کلاهبردارهای جهان بازی می‌کند.

ایران آرت: اسکات برنز کارگردان فیلم‌ "گزارش" و نویسنده فیلم "اولیتیماتوم بورن" فیلمی با موضوع بزرگ‌ترین کلاهبرداری تاریخ در هالیوود می‌سازد.

به نقل از ددلاین، "کیت وینسلت" به پروژه سینمایی "جعلی" به کارگردانی "اسکات برنز" پیوست.

برنز که فیلمی مانند "گزارش" را ساخته و نویسندگی فیلم "اولیتیماتوم بورن" و "شیوع" را بر عهده داشته است، این فیلم را برای کمپانی "متروگلدن مایر" کارگردانی می‌کند. تهیه‌کننده این کار "جنیفر تاد" است و برنز نیز در تهیه‌کنندگی با او همکاری می‌کند.

تسنیم نوشت این فیلم که بر اساس کتابی به قلم "جن مک آدام" و "داگلاس تامپسون" ساخته می‌شود، داستان واقعی زندگی "جن مک‌آدام" است که در مورد مشارکت او در کلاهبرداری پانزی "وان‌کوین" روایت می‌شود. "لندن تایمز" این کلاهبرداری را یکی از بزرگ‌ترین کلاهبرداری‌های تاریخ توصیف کرده است.

"اسکات برنز" در نوشتن داستان‌هایی که از واقعیت الهام می‌گیرند، مهارت دارد. او در پروژه‌های سینمایی مانند "روگ وان" و "12 یار اوشن" نیز همکاری داشته است و عموماً داستان‌هایی را می‌نویسند که به تحقیقات ژورنالیستی نیاز دارد.

فیلم "گزارش برنز"، اولین نمایش جهانی خود را در ساندنس 2019 داشت و توسط آمازون با قیمت 14 میلیون دلار در جشنواره فروش کرد. این فیلم جزو آثار موفق و دیده شده در سال 2019 بود.

وینسلت نیز به زودی در فیلم "آمونیت" ساخته "فرانسیس لی" بازی خواهد کرد. این فیلم که قرار بود در کن اکران شود، اولین بار در جشنواره ونیز روی پرده رفت.

 

کیت وینسلت فیلم جعلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین