کد خبر: 53860 A

دپ و هرد در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر ملاقات کردند، در فوریه سال ۲۰۱۵ به ازدواج یکدیگر درآمدند و در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند.

ایران آرت: حکم نهایی پرونده شکایت جانی دپ از نشریه‌ سان که او را "ضارب همسر" خوانده بود اعلام شد. دادگاهی در بریتانیا علیه دپ حکم صادر کرده و می‌گوید این عبارت به کار رفته در یکی از مقالات نشریه توهین‌آمیز نبوده است.

قاضی "اندرو نیکل" در رأی امروز خود گفته است که این ادعای درج شده در نشریه "اساساً صحت دارد." در سند ۱۲۹ صفحه‌ای دادگاه با ارجاع به اتهامات مطرح شده از سوی "امبر هرد" همسر سابق دپ آمده است که "آقای دپ به خانم هرد تعرض کرده" و بخش زیادی از اتهامات هرد ثابت شده است. در رأی امروز دادگاه علاوه بر این اضافه شده که ادعای "پول-پرستی" هرد پذیرفته شده نیست.

دادگاه دپ و هرد در ماه ژوئیه برگزار شد و ۱۶ روز به طول انجامید. اتهامات هرد که شامل ۱۴ مورد بدرفتاری می‌شد اساس دفاعیه نشریه "سان" از به کار بردن عبارت "ضارب همسر" را تشکیل می‌داد. دپ نیز در مقابل هرد را "مریض" و "کلاه‌بردار" خوانده و ادعا کرده بود که در رابطه‌شان این بازیگر زن فرد پرخاشگر بوده است.

به گزارش 30نما هرد و دپ دادگاه دیگری نیز در ایالات متحده در پیش دارند. دپ در ایالت ویرجینیا از هرد به دلیل نوشتن مقاله‌ای برای واشینگتن پست شکایت و درخواست پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده است. هرد در این مقاله نیز دپ را به اعمال خشونت خانگی متهم کرده است.

"الین چارلسون" وکیل آمریکایی هرد در مصاحبه با آسوشیتدپرس می‌گوید حکم امروز دادگاه "غافلگیرکننده نبوده" و اضافه می‌کند: "به زودی در ایالات متحده نیز مدارک حتی مفصل‌تری ارائه خواهیم کرد."

دپ و هرد در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر ملاقات کردند، در فوریه سال ۲۰۱۵ به ازدواج یکدیگر درآمدند و در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند.

 

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین