کد خبر: 54040 A

واکنش چارلی هانام به شایعه انتخابش برای نقش جیمز باند

واکنش چارلی هانام به شایعه انتخابش برای نقش جیمز باند

هانام می‌گوید: بازیگری که نامش را در این بحث می‌شنوم "تام هاردی" است. می‌شنوم که او واقعاً انتخاب اول است. فکر می‌کنم منطقی باشد.

ایران آرت: نزدیک به یک سال قبل، تقریباً تردیدی وجود نداشت که "ادریس البا" بازیگر بعدی نقش "جیمز باند" خواهد بود. در مقطع فعلی به نظر می‌رسد که "تام هاردی" جانشین "دنیل کرگ" می‌شود و نقش ابرجاسوس بریتانیایی را بازی می‌کند. اما یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی تهیه‌کنندگان چندگانه "چارلی هانام" ستاره‌ی ۴۰ ساله‌ی بریتانیایی است که به تازگی در درام "جنگلستان" (Jungleland) بازی کرده است. 

هانام مشتاق بازی در نقش باند است اما می‌گوید مردم نباید از اضافه شدن او به چندگانه اطمینان داشته باشند. ستاره‌ی سریال "فرزندان آنارشی" در مصاحبه با "پیپل" می‌گوید "صد در صد" برای بازی در قسمت بعدی "جیمز باند" پس از "وقتی برای مردن نیست" آماده است اما معتقد است که این اتفاق روی نخواهد داد.

او می‌گوید: "به عنوان یک انگلیسی افتخار می‌کنم که من را یکی از گزینه‌های بازی در نقش "جیمز باند" در نظر گرفته‌اند. اما احساسی به من می‌گوید که نباید منتظر آن تماس تلفنی باشم. فکر می‌کنم بازیگران بسیار زیادی در آن فهرست بالاتر از من قرار دارند."

به گزارش ۳۰نما هانام اضافه می‌کند: "اگر مردم می‌خواهند در مورد بازی من در نقش "جیمز باند" حرف بزنند مختارند. شاید گمانه‌زنی هواداران به گوش تهیه‌کنندگان صنعت فیلمسازی برسد و آن‌ها به شکل جدی در موردش حرف بزنند."

او در ادامه از بازیگرانی نام می‌برد که فکر می‌کند در فهرست جانشینان احتمالی "دنیل کرگ" بالاتر از او قرار دارند. هانام می‌گوید: "بازیگری که نامش را در این بحث می‌شنوم "تام هاردی" است. می‌شنوم که او واقعاً انتخاب اول است. فکر می‌کنم منطقی باشد. یکی از هوادارن همیشگی "تام هاردی" هستم، بنابراین خوشحال می‌شوم که او را در نقش "جیمز باند" ببینم."

 

جیمز باند تام هاردی چارلی هانام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین