کد خبر: 58120 A

آنیا تیلور جوی: فصل دوم "گامبی وزیر" احمقانه است/ ۱۹ اسکار برای خانم بازیگر کنار بگذارید!

آنیا تیلور جوی: فصل دوم "گامبی وزیر" احمقانه است/ ۱۹ اسکار برای خانم بازیگر کنار بگذارید!

ستاره سریال "گامبی وزیر" در گفتگو با مجله "ال" موضوعات مختلفی را فاش کرده است، از جمله تصمیمش برای خداحافظی از بازیگری که میا گاث همبازی‌اش در فیلم "اما" او را از این تصمیم منصرف می‌کند.

ایران آرت: آنیا تیلور جوی که با سریال "گامبی وزیر" (The Queen’s Gambit) نت‌فلیکس به شهرت جهانی رسید، به همراه "اسکات فرانک" خالق سریال اخیراً در مصاحبه با مجله "ال" از احتمال تولید فصل دوم این مینی‌سریال گفته‌اند و جزئیاتی در مورد پروژه‌های بعدی خود فاش کرده‌اند.

پروژه مشترک بعدی "اسکات فرانک" و تیلور جوی اقتباسی  از رمان "خنده در تاریکی" (Laughter in the Dark) "ولادیمیر ناباکوف" خواهد بود که در حال طی کردن مرحله پیش-تولید است. تیلور جوی برای بازی در این پروژه موهایش را به رنگ سیاه درمی‌آورد.

فرانک در این مصاحبه می‌گوید از اولین ملاقات با "آنیا تیلور جوی" متوجه شده که بازیگر نقش بث را پیدا کرده است:‌ "به معنای واقعی کلمه، به محض اینکه وارد شد، این احساس به من دست داد که "وای، لعنتی این خود بث است، خودش است، خودش است." برای من بسیار روشن بود و در مقطعی، به اولین، دومین و سومین انتخابم تبدیل شد."

تیلور جوی به مجله می‌گوید در دوران مدرسه با رفتارهای زورگویانه مواجه بوده و محبتی که در محل فیلمبرداری "ساحره" (The Witch) احساس کرده برایش مانند "برای اولین بار نفس کشیدن" بوده است: "به بازیگری احتیاج داشتم."

"جاش اوکانر" در مورد تیلور جوی اضافه می‌کند:‌ "می‌دانستم که آنیا برنده خواهد شد – دیدن بازی او در گامبی وزیر ضروری است. چه دقت و ظرافتی دارد. از تماشای بازی او لذت می‌برم و خوشحالم که دنیا از کار او ستایش می‌کند."

elle-anya-taylor-joy-1

به گزارش 30نما، تیلور جوی فاش می‌کند که قصد کناره‌گیری از بازیگری را داشته اما میا گاث مانع این تصمیم شده: "گفتم: "فکر می‌کنم کناره‌گیری کنم." هرگز ندیده بودم که میا این چنین نگران به نظر برسد. او می‌گفت: "خیلی بد خواهد شد. تو نمی‌توانی چیزی که مثل اکسیژن است را از خودت بگیری." خوشحالم که این حرف را زد."

تیلور جوی در رابطه با احتمال تولید فصل دوم "گامبی وزیر" می‌گوید:‌ "احمقانه خواهد بود اگر بگویم: "فصل دوم هرگز ساخته نخواهد شد." اما ممکن است چهل ساله باشم و اسکات بگوید: "در مورد فصل دوم چه احساسی داری؟ می‌خواهی برگردی؟""

فرانک پیش‌بینی می‌کند که تیلور جوی در سن هشتاد و چند سالگی عنوان "دیم" پیدا خواهد کرد و در آن زمان احتمالاً نوزده جایزه اسکار در کارنامه دارد. تیلور جوی در بخشی از مصاحبه می‌گوید به بازی در یک فیلم موزیکال تمایل دارد.

تیلور جوی در سال‌های آینده در دنباله "فیوریوسا" (Furiosa) برای "مکس دیوانه: جاده خشم" و فیلم بدون عنوان "دیوید او. راسل" دیده خواهد شد.

 

آنیا تیلور جوی گامبی وزیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین