کد خبر: 59598 A

حمله آقای بازیگر به فیلم "بیوه سیاه"/ به جای اسکارلت جوهانسون شرمنده‌ام!

حمله آقای بازیگر به فیلم "بیوه سیاه"/ به جای اسکارلت جوهانسون شرمنده‌ام!

استیون دورف بازیگر سریال" کارآگاه حقیقی" از فیلم "بیوه سیاه" که خودش هم در آن حضور داشته و از وضعیت کلی صنعت فیلمسازی انتقاد می‌کند.

ایران آرت: استیون دورف به ایندیپندنت می‌گوید از اینکه در فیلم "بیوه سیاه" مارول ظاهر شده "شرمنده" است. در این فیلم "اسکارلت جوهانسن" نقش "ناتاشا رومانوف" را تکرار می‌کند. "بیوه سیاه" که این هفته در آمریکا اکران خواهد شد، اولین فیلم اختصاصی "دنیای سینمایی مارول" است که بر روی این شخصیت تمرکز می‌کند.

دورف که بیشتر با سریال "کارآگاه واقعی" شناخته می‌شود، و در فیلم جدیدش "آماده نبرد" (Embattled) نقش یک مبارز ام‌ام‌ای را بازی کرده، به "ایندیپندنت" می‌گوید "هنوز به دنبال شکار نقش‌های خوبم چون نمی‌خواهم در "بیوه سیاه" باشم. آشغال به نظر می‌رسد. مثل یک بازی ویدیویی بد است. به جای سازندگانش شرمنده‌ام. به جای اسکارلت [جوهانسن] شرمنده‌ام."

دورف اضافه می‌کند: "تردیدی ندارم که پنج یا هفت میلیون دلار گرفته، اما من به جای او شرمنده‌ام. من تمایلی به بازی در این فیلم‌ها ندارم. واقعاً ندارم. در عوض آن کارگردان جوانی را جستجو می‌کنم که قرار است کوبریک آینده باشد و برای او بازی می‌کنم."

دورف اولین سینماگری نیست که از ژانر ابرقهرمانی انتقاد می‌کند. سال ۲۰۱۹ "مارتین اسکورسیزی" فیلم‌های مارول را به "شهر بازی" تشبیه کرد و گفت این فیلم‌ها "سینما" نیستند. در پی او "فرانسیس فورد کاپولا" و چندین فیلمساز دیگر به لشکر مارول-ستیزان پیوستند. اسکورسیزی گفته بود: "فیلمسازان جوان این روزها سرمایه‌ی فیلم‌های خود را چگونه تأمین می‌کنند؟ من نمی‌دانم اما به سراغ استودیوهای هالیوودی نمی‌روند. سپس وقتی فیلم ساخته شد، کجا نمایش‌اش می‌دهند، وقتی که تمامی سالن‌ها به تصرف فیلم‌هایی درآمده که به شهر بازی شباهت دارند؟ سالن‌های سینما به شهر بازی تبدیل شده. هیچ اشکالی ندارد اما چیزهای دیگر را تصرف نکنید."

دورف نیز از وضعیت کلی صنعت فیلمسازی انتقاد می‌کند. او می‌گوید: "اسکار امسال خجالت‌آورترین رویدادی بود که تاکنون دیده‌ام. کسب‌وکار ما در حال تبدیل شدن به یک مسابقه تلویزیونی بزرگ است. بازیگرانی را دارید که هیچ نمی‌دانند چه می‌کنند. فیلمسازانی که نمی‌دانند چه می‌کنند."

 

اسکارلت جوهانسون مارول بیوه سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین