کد خبر: 60778 A

اسکارلت جوهانسون دوباره به کریس اوانز رسید

اسکارلت جوهانسون دوباره به کریس اوانز رسید

اوانز و جوهانسون در چندین فیلم مارول از جمله سه قسمت "انتقام‌جویان" در نقش‌های "کاپیتان آمریکا" و "بیوه سیاه" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ایران آرت: استودیوی اپل برای پروژه پرخرجی به نام "شبح‌شده" (Ghosted) که یک اکشن کمدی ماجراجویانه به کارگردانی "دکستر فلچر" است، "اسکارلت جوهانسون" و "کریس اوانز" ستارگان فیلم‌های مارول را جذب کرد. فلچر فیلم‌هایی چون "راکتمن" و "رپسودی بوهمی" را کارگردانی کرده است.

فیلمنامه "شبح‌شده" را "پل ورنیک" و "رت ریز" به نگارش درآورده‌اند که سابقه نویسندگی برای "ددپول" و "سرزمین زامبی" را دارند و اخیراً فیلمنامه "فرار از اسپایدرهد" را نوشته‌اند. طرح داستانی فیلم متعلق به این زوج نویسنده است و امتیازش به استودیوی اسکای‌دنس فروخته شده.

اسکای‌دنس با مدیریت "دیوید الیسون" اخیراً اکشن علمی-تخیلی "جنگ فردا" با بازی "کریس پرت" و "بدون پشیمانی" با بازی "مایکل بی. جوردن" را تولید کرده و به زودی "گارد کهن ۲" به کارگردانی "ویکتوریا ماهونی" را برای نت‌فلیکس می‌سازد.

به گزارش 30نما، اپل به‌تازگی فیلم "کودا" را پخش کرده و در حال تولید وسترن پرستاره "قاتلین ماه گل"به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" است. "رهایی"به کارگردانی "آنتوان فوکوا" و بازی "ویل اسمیت" و "توشه" (Kitbag) به کارگردانی "ریدلی اسکات" و بازی "واکین فینیکس" در نقش ناپلئون و "جودی فاستر" در نقش همسرش جوزفین، دیگر پروژه‌های پرخرج اپل برای سال‌های آینده خواهند بود.

جوهانسون به‌تازگی به فیلم جدید "وس اندرسون" در اسپانیا ملحق شده و از دیزنی به دلیل پخش "بیوه سیاه"  از دیزنی+ همزمان با اکران در سالن‌های سینما و به دنبال آن کاهش دستمزد نهایی‌اش شکایت کرده است. این بازیگر ۳۶ ساله اخیراً اولین فرزندش را از "کالین جوست" نویسنده و بازیگر "اس‌ان‌ال به دنیا آورده است.

اوانز و جوهانسون در چندین فیلم مارول از جمله سه قسمت "انتقام‌جویان" در نقش‌های "کاپیتان آمریکا" و "بیوه سیاه" نقش‌آفرینی کرده‌اند. تولید فیلم اکشن و جاسوسی "مرد خاکستری" با بازی اوانز، "رایان گاسلینگ"، "آنا د آرماس"، "رگی-ژان پیج"، "باب تورنتون" و "آلفری وودارد" و کارگردانی "برادران روسو" ماه گذشته به پایان رسید. پیش‌تر گزارش شده بود که این فیلم پرخرج‌ترین پروژه سینمایی تاریخ نت‌فلیکس خواهد بود.

 

اسکارلت جوهانسون کریس اوانز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین