کد خبر: 61629 A

مدونا بزرگ‌ترین حسرت زندگی‌اش را فاش کرد

مدونا بزرگ‌ترین حسرت زندگی‌اش را فاش کرد

مدونا ضمن اعلام اینکه در حال نوشتن فیلمنامه زندگی خودش است، از حسرت بزرگش برای بازی نکردن در فیلم ماتریکس سخن گفت.

ایران آرت: مدونا در مصاحبه با "جیمی فالن" می‌گوید رد پیشنهاد بازی در "ماتریکس" یکی از "بزرگ‌ترین حسرت‌های" زندگی‌اش است.

این خواننده و بازیگر پنجشنبه شب گذشته (۷ اکتبر) در "برنامه امشب با جیمی فالن" حاضر شد تا مستند جدیدش "مادام اکس" را معرفی کند.

مدونا ۶۳ ساله که در بخش‌هایی از این برنامه رفتارهای نامتعارف اما قابل‌انتظاری نیز از خود نشان داد، در مورد پیشنهاد بازی در "ماتریکس" می‌گوید: "نقشی در فیلم "ماتریکس" را هم رد کردم. باور می‌کنید؟ می‌خواستم خودم را بکشم. یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ است. بخش کوچکی از وجودم در حسرت آن لحظه از زندگی‌ام است."

به گزارش 30نما، مدونا در این مصاحبه تأیید می‌کند که در حال نوشتن فیلمنامه فیلم زندگی خودش است: "دلیل ساختنش این است که گروهی از افراد سعی کرده‌اند فیلم‌هایی در مورد من بنویسند، اما آن‌ها همیشه مرد بوده‌اند. چرا این مردان باید در مورد زندگی من فیلم بسازند؟ فیلمنامه‌ای که می‌نویسند حقیقی نیست، آن مرد نویسنده هیچ درکی از زنان ندارد، قدر زن بودن را نمی‌داند، و احترامی برای زنان قائل نیست."

اولین تریلر رسمی فیلم "رستاخیزهای ماتریکس" نزدیک به یک ماه قبل رونمایی شد. علاوه بر "کیانو ریوز" و "کری-آن ماس"، "جیدا پینکت اسمیت" و "لمبرت ویلسون" نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند. اما "لارنس فیشبورن"، "هوگو ویوینگ" و اخیراً "جینا تورس" تأیید کرده‌اند که برای قسمت چهارم بازنخواهند گشت. شخصیت‌های جدید داستان "نیل پاتریک هریس"، "جاناتان گراف"، "پریانکا چوپرا جونز"، "جسیکا هنویک"، "یحیی عبدالمتین دوم" و بسیاری دیگر خواهند بود.

"ماتریکس: رستاخیزها" ۲۲ دسامبر امسال همزمان با اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

مدونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین