کد خبر: 63579 A

۲۷ دقیقه سانسور فیلم دینامیت درباره نقش یک مدرس حوزه علمیه تا گریم ۶ساعته جواد عزتی در هر روز

۲۷ دقیقه سانسور فیلم دینامیت درباره نقش یک مدرس حوزه علمیه تا گریم ۶ساعته جواد عزتی در هر روز

خبرهای تازه و خواندنی از چهره های هنری بخوانید

ایران آرت: خراسان در ستون چهره ها و خبرها نوشت:  جواد عزتی در فیلم «مرد بازنده» اثر محمدحسین مهدویان گریم سنگینی داشته است. بنابر آن چه کامران حجازی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم در گفت‌وگو با مهر مطرح کرده، گریم او روزانه 5 تا 6 ساعت زمان می‌برده است.

بهروز افخمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به این که سینما دیگر نمی‌تواند هیجان‌انگیز و دوران‌ساز باشد گفته قصد دارد از کارگردانی سینما خداحافظی و به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان سریال فعالیت کند.

هدی زین‌العابدین امسال با فیلم دفاع مقدسی «دسته دختران» اثر منیر قیدی در چهلمین جشنواره فجر دیده می‌شود. او سال گذشته با فیلم «زالاوا» در جشنواره فجر حاضر بود که هنوز به نمایش درنیامده است.

محمدحسین لطیفی امسال نیز در زمان برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، برنامه سینمایی «هفت» را از شبکه سه روی آنتن خواهد داشت. او در گفت‌وگو با ایسنا راجع به «زنده» بودن این برنامه ابراز امیدواری کرده است.

مسعود اطیابی به فرهیختگان گفته است که 27 دقیقه از فیلم «دینامیت» که مربوط به 5 سکانس از حضور مهدی فقیه بوده و همچنین سکانس پایانی این فیلم حذف شده. فقیه در این فیلم نقش یک مدرس حوزه علمیه را بازی کرده است.

عباس غزالی از چهارشنبه هفته جاری با فیلم «من یوسفم مادر» ساخته محمدرضا فرطوسی روی پرده سینما دیده می‌شود. این فیلم در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد و غزالی تنها بازیگر شناخته‌شده آن است.

 

بهروز افخمی جواد عزتی محمد حسین مهدویان هدی زین العابدین فیلم دینامیت مهدی فقیه
نظرات خوانندگان
  • ابوال 2000
    پاسخ

    شد تو ایران ی فیلم ایرانی رو سانسور نکنن به خدا نشد
    ایران خودشم سانسور کلن

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین