کد خبر: 46030 A

حضور غیرمنتظره مایلی سایرس در هفته مد/ عکسها

حضور غیرمنتظره مایلی سایرس در هفته مد/ عکسها

حضور ناگهانی مایلی سایرس در شوی مارک جیکوبز در هفته مد نیونیورک با واکنش‌های مختلفی همراه شد.

ایران آرت: مایلی سایرس، بازیگر و ترانه‌سرا و خیر آمریکایی به گونه‌ای غیرمنتظره در هفته مد نیویورک ظاهر شد. او در روز چهارشنبه در کنار بلا حدید و لیا کبده در دفیله شوی مارک جیکوبز روی صحنه رفت. 

 این نخستین همکاری سایرس با مارک جیکوبز نیست. به گزارش ایندیپندنت، در سال ۲۰۱۴ هم سایرس در نمایش کلکسیون بهاره او روی دفیله رفته بود. سال گذشته هم در شوی "رِکینگ بال" خواننده با همکاری مارک جیکوبز بلوز کلاهدار طرح او را به نمایش گذاشت که تمام عایدات آن به خیریه "پلَند پِرِنت هوود" اهدا شد.

پست اینستاگرام سایرس از نمایش مد روز چهارشنبه، بارها مورد پسند واقع شده و تعدادی زیادی از ۱۰۴ میلیون دنبال‌کننده او نظرشان را نوشتند.

هِیلی بیبِر مدل و مجری تلویزیون نوشت: "ملکه شادی"، و الا بالینسکا در یک کلمه گفت: "هورااا"!

photo_2020-02-14_15-17-46 (2)

 

photo_2020-02-14_15-17-46

 

مایلی سایرس

مایلی سایرس متولد ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲خواننده، بازیگر و ترانه‌سرا و خَیِر آمریکایی است. او در ژانرهای مختلفی از موسیقی از جمله پاپ، کانتری، راک، هیپ هاپ فعالیت دارد. او از سن ۱۲ سالگی به شهرت جهانی رسید و یکی از مشهور ترین و تاثیر گذارترین افراد در هنر محسوب می شود. مایلی پس از بازی در نقش مایلی استوارت/هانا مونتانا در سریالی به نام هانا مونتانا از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت جهانی رسید و تبدیل به یک الگوی جوان شد.

زندگی مایلی پس از آغاز هانا مونتانا در مارس ۲۰۰۶ بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. به دنبال موفقیت‌های این برنامه تلویزیونی، در اکتبر ۲۰۰۶ یک سی دی شامل هشت ترک که توسط مایلی سروده شده و مربوط به ترانه‌های این سریال می‌شد به بازار عرضه شد. تمامی آلبوم های هانامونتانا موفقیت های زیادی در جدول های بیلبورد و فروش زیادی را در پی داشتند.

مایلی در دسامبر ۲۰۰۷ رتبهٔ هفدهم در رده‌بندی مربوط به ۲۰ تازه کار پردرآمد در هالیوود ویژه زیر ۲۵ ساله ها با درآمد سالیانه بالغ بر ۳/۵ میلیون دلار آمریکا به خود اختصاص داد.

سایرس در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۷ با انتشار آلبوم ملاقات با مایلی سایرس Meet Miley Cyrus حرفهٔ موسیقی را به‌ طور مستقل آغاز کرد که شامل تک‌آهنگی با نام «دوباره میبینمت» See you again بود که اولین ترانهٔ وی در ۱۰ ترانهٔ برتر به حساب می‌آید...

مایلی در سال ۲۰۱۳ آلبومی به نام بنگرز را به همراه دو تک‌آهنگِ نمی‌تونیم بایستیم "We Can't Stop" و توپ مخرب "Wrecking Ball" منتشر کرد که به ترتیب موفق به کسب رتبه ۲ و ۱ چارت ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شدند و موزیک ویدیوهای آن‌ها موفق به شکستن رکورد vevo برای تعداد بازدید در ۲۴ ساعت شدند.

در همین سال MTV مایلی را به عنوان آرتیست سال انتخاب کرد و او را با لقبِ ملکهِ جدیدِ پاپ معرفی کرد.

همچنین تایم، سال ۲۰۱۳ را به اسم سال مایلی سایرس نام گذاری کرد. در همان سال ماکسیم، مایلی را جذابترین زن سال معرفی کرد.

سال ۲۰۱۴ فوربز مایلی را هفدهمین سلبریتی قدرتمند دنیا معرفی کرد و این داستان تا امروز ادامه دارد.
photo_2020-02-14_14-02-55

خواننده زن مایلی سایرس هفته مد نیویورک مارک جیکوبز هیلی بیبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین