کد خبر: 47600 A

برندهای فشن چگونه با کرونا مبارزه می‌کنند؟

برندهای فشن چگونه با کرونا مبارزه می‌کنند؟

برندهای فشن هر کدام با تولید محصولاتی منحصر‌به‌فرد در تلاش هستند از توانایی‌ خود در جهت مبارزه با کرونا استفاده کنند.

ایران آرت: شرکت طراحی و تولید پوشاک "رالف لورن" اعلام کرد که از طریق بنیاد خیریه خود ۲۵۰ هزار ماسک ضد ویروس و ۲۵ هزار روپوش مخصوص مددکاران پزشکی تولید می‌کند و علاوه بر آن، ۱۰ میلیون دلار نیز به مبارزه جهانی علیه ویروس کرونا، کمک می‌کند.

بنگاه رالف لورن، که یک شرکت عام است، سالانه در حدود یک و نیم میلیارد دلار انواع پوشاک در بوتیک‌های خود یا از طریق فروشگاه های سراسری به فروش می‌رساند.

رالف لورن، بنیانگذار و رئیس هیات مدیره موسسه، گفت: "روح همبستگی در قلب شرکت ما قرار دارد و الهام‌بخش خلاقیت، اعتمادبه‌نفس، و مهم‌تر از آن، حمایت ما از یکدیگر است."

از دیگر برندهای مد که به تولید نیازمندی‌های کادر پزشک و درمان روی آورده‌اند باید از شرکت "کانادا گوس" نام برد که دو کارخانه تعطیل شده خود را برای تولید روپوش‌های محافظتی پزشکان و پرستاران فعال کرده است. همچنین شرکت "گپ"، تولیدکننده شلوار جین و انواع پوشاک، هم از یک طرف روپوش بیمارستانی تولید می‌کند و از طرف دیگر، با استفاده از آشنایی خود با زنجیره عرضه بین‌المللی، می‌کوشد برای بیمارستان‌های آمریکا ماسک و روپوش خریداری کند.

در فرانسه، موسسه تجاری عظیم "لوئی ویتان موئت هنسی" هم هفته پیش اعلام کرده بود در یک کارخانه تولید عطر، به ساختن و بسته‌بندی ژل ضدعفونی دست‌ها پرداخته است.

 

ماسک لباس فشن رالف لورن کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین