کد خبر: 53423 A

ببینید: فشن‌شو برند بربری در دل طبیعت/ مدل‌ها در جنگل رژه رفتند

ببینید: فشن‌شو برند بربری در دل طبیعت/ مدل‌ها در جنگل رژه رفتند

مدل‌های برند بربری در حالی که در یک فضای جنگلی خرامان خرامان راه می‌رفتند، مجموعه بهار/ تابستان ۲۰۲۱ این برند را به نمایش گذاشتند.

ایران آرت: برند بربری استارت هفته مد لندن امسال را با برگزاری فشن شویی تحسین برانگیز در فضای باز و بدون حضور هیچ تماشاگری زد.

در فشن شوی بربری که در دل طبیعت انگلیس برگزار شد، مدل‌های زیبا در حالی که در یک فضای جنگلی خرامان خرامان راه می رفتند، مجموعه ی بهار/ تابستان ۲۰۲۱ این برند را به نمایش گذاشتند.

به نوشته روزیاتو این نمایش شگفت انگیز اما به خاطر محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا از وجود و تحسین تماشاگران فیزیکی محروم بود، محدودیت هایی که گمان می رفت مانع از برگزاری فشن شوهای برندهای معروف در رویداد پرطرفدار هفته مد لندن شود.


آن هایی که مشتاق بودند تا نگاهی اجمالی به این فشن شو بیاندازند مجبور شدند آن را به صورت مجازی از طریق پخش زنده ی اینستاگرام و یک وبسایت پخش زنده به نام توییچ تماشا کنند.

این جدیدترین اقدام صنعت مد و فشن در جهت مطابقت دادن خود با محدودیت های ناشی از شیوع ویروس است که سبب شده تا فشن شوها به شکلی بی سابقه در معرض دید عموم قرار گیرد.

در مجموعه جدید بربری که طراحی مدیر ارشد بخش خلاقیت این برند یعنی ریکاردو تیشی است، کارهای متنوعی از تیشرت ها و هودی های سفید ساده گرفته تا طراحی های شلوغ و رنگارنگ با ترکیبی از رنگ های نارنجی و آبی آسمانی وجود دارد.

در طراحی های این مجموعه کفش های پاشنه بلند جای خود را به چکمه های بلند داده اند و از اکسسوری هایی مثل عینک های قاب شفاف و کلاه های آفتابی چرم سیاه رنگ استفاده شده است.

مدل ها هنگام عبور از مسیر طولانی ای که با درختان سر به فلک کشیده ی کاج احاطه شده بود، فاصله ی ایمن تعیین شده در دستورالعمل های بهداشتی را از یکدیگر حفظ می کردند.

 

این فشن شو تنها یکی از چندین فشن شویی است که امسال قرار است برگزار شوند، علیرغم آنکه گمان می رفت نگرانی ها در خصوص شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری آن ها شود.

حالا خانه های مد مجبور شده اند نسخه های خلاصه شده ای از فشن شوهای معمولاً مفصل و مجلل خود را، گاهی بدون وجود هیچ تماشاگر یا با حضور جمعیت کمتری، به اجرا درآورند.

انجمن مد و فشن بریتانیا در ابتدای این ماه به برگزاری فشن شوها به صورت پخش زنده چراغ سبز نشان داد.

این انجمن اعلام کرد: «هفته مد لندن یکی از معدود رویدادهای بین المللی ای است که هنوز هم برگزار می شود، امری که انعطاف پذیری، خلاقیت و نوآوری این صنعت در دوران سختی را اثبات می کند.»

بیشتر از ۸۰ طراح لباس از جمله ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام قرار است طراحی های خود را در هفته مد لندن به نمایش بگذارند. ۷ فشن شو از برنامه های هفته مد لندن با حضور جمعیت اندکی از تماشاگران برگزار خواهند شد.

نزدیک به ۲۰ فشن شو هم تماشاگر فیزیکی خواهند داشت هم تماشاگر مجازی، و ۵۰ فشن شوی دیگر هفته مد لندن، مانند فشن شوی برند بربری کاملاً مجازی برگزار خواهند شد.

این رویداد که دو بار در سال برگزار می شود یکی از بخش های جدایی ناپذیر مد و فشن بریتانیا است. هفته مد لندن در سال گذشته ی میلادی ۳۵ میلیون پوند آورد برای اقتصاد بریتانیا و صنعت مد و فشن آن داشت که تا قبل از همه گیری کرونا، ۸۹۰ هزار نفر در آن مشغول به کار بودند.

در زمان برگزاری هفته مد لندن سفارش های زیادی با ارزشی نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند ثبت می شود. این سفارش ها از سمت خریداران صنعتی ای صورت می گیرند که به دنبال خرید کارهای طراحان لباس برای فروشگاه ها، بوتیک ها و فروشگاه های اینترنتی هستند.

از آنجایی که فشن شوها به دلیل خلاصه شدن دیگر نمی توانند تأثیرگذاری همیشگی شان را داشته باشند، بسیاری از طراحان از جمله ویکتوریا بکهام برای شگفت زده کردن مخاطبان خود به ساخت فیلم های دیجیتالی هم روی آورده اند.

دیگر طراحان هم ترتیب برگزاری بازدیدهای جداگانه و صمیمانه تر برای گروه های کوچک مد و فشن را داده اند.

همه ی این ها در حالی است که پیش از همه گیری کرونا فشن شوهای هفته مد لندن معمولاً در مکان های تنگ و محدود با حضور جمعیت زیادی برگزار می شدند.

 

مدل فشن شو مانکن سوپرمدل برند بربری بربری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین