کد خبر: 61648 A

سریال سوپرانوها پس از ۱۵ سال رکورد زد

سریال سوپرانوها پس از ۱۵ سال رکورد زد

از سال ۲۰۰۷ تا کنون ستایش‌ها از این مجموعه هیچ‌گاه متوقف نشده، اما ظهور شبکه‌های استریم ویدیو در دهه ۲۰۲۰ جانی دوباره به آن بخشیده است.

ایران آرت: قسمت پایانی سریال "سوپرانوها" (The Sopranos) در سال ۲۰۰۷ از اچ‌بی‌او روی ایر رفت و با پایان بحث‌برانگیزش به یکی از بهترین اپیزودهای پایانی تاریخ تلویزیون تبدیل شد. از آن زمان تاکنون ستایش‌ها از این مجموعه هیچ‌گاه متوقف نشده، اما ظهور شبکه‌های استریم ویدیو در دهه ۲۰۲۰ جانی دوباره به آن بخشیده است. "سوپرانوها" از وقتی اچ‌بی‌او مکس راه‌اندازی شد یکی از عناوین پربیننده است، اما با پخش سریال پیش‌درآمد "خیل قدیسان نیوآرک" (The Many Saints of Newark) با بازی بعضی از بازیگران قبلی سبب شده که آن سریال دوباره به رتبه‌های بالاتر جدول پربیننده‌ترین‌ها برسد.

"خیل قدیسان" داستانی در مورد "دیکی مالتیسانتی"، پدر "کریستفر مالتیسانتی" و راهنمای "تونی سوپرانو" جوان با بازی "مایکل گاندولفینی" فرزند "جیمز گاندولفینی" بازیگر "تونی سوپرانو" در سریال روایت می‌کند. این فیلم ۱ اکتبر از اچ‌بی‌او مکس پخش شد و اگرچه در گیشه به توفیقی دست پیدا نکرد، اما "ورایتی" گزارش داده است که هفته گذشته به پربیننده‌ترین فیلم شبکه بدل شده و مخاطبین را به دیدن سریال "سوپرانوها" واداشته است.

به گزارش 30نما، بینندگان "سوپرانوها" پس از پخش "خیل قدیسان" تا ۶۵ درصد نسبت به یک هفته پیش از انتشار فیلم افزایش پیدا کرده و بیشترین بیننده روزانه را در تاریخ اچ‌بی‌او مکس ثبت کرده است. به لطف پخش فیلم پیش‌درآمد، رکورد هفتگی بینندگان سریال نیز شکسته شده است.

"اندی فورسل" مدیر کل وارنرمیدیا به "ورایتی" می‌گوید: "می‌دانستیم که فعل و انفالی صورت خواهد گرفت، اما غافلگیر شدیم. "سوپرانوها" سریال بسیار محبوبی است. گاهی به فهرست ۱۰ سریال برتر راه پیدا می‌کرد و اگرچه بینندگانش در سطح سریال "دوستان" (Friends) نیست، اما عملکرد بسیار خوبی داشته است."

"خیل قدیسان نیوآرک" در اولین هفته اکران در آمریکا ۵ میلیون دلار فروخت.

 

سریال پربیننده سوپرانوها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین