کد خبر: 53412 A

فریبرز لاچینی نامزد دو جایزه گرمی شد؟/ واکنش عضو آکادمی گرمی

فریبرز لاچینی نامزد دو جایزه گرمی شد؟/ واکنش عضو آکادمی گرمی

حمید سعیدی، نوازنده برنده گرمی و عضو رسمی آکادمی اهداکننده این جایزه درباره خبر مربوط به نامزدی یک آهنگساز ایرانی در جوایز گرمی توضیحاتی را ارائه داد.

ایران آرت: در حالی که فریبرز لاچینی، آهنگساز و پیانیست ایرانی از انتخاب و استقلال از دو اثرش در جوایز گرمی خبر داده بود، یکی از اعضای رسمی آکادمی گرمی به این موضوع واکنش نشان داد.

حمید سعیدی، نوازنده ایرانی ساکن آمریکا در این رابطه گفت: ما تازه دیروز رای خود را داده و ۶ دسامبر کاندیدها گرمی مشخص خواهند شد و هنوز نام هیچ هنرمندی بعنوان کاندیدا یا برنده اعلام نشده است.

وی افزود: مراحل داوری و اعلام اسامی تابع قوانین خاصی است و مردم نباید به این شایعه ها توجه کنند.

عضو رسمی گرمی در مورد این مراسم به ایرنا گفت: همه جلسات برنامه‌ریزی و گفت‌گوهای امسال در مورد نحوه برگزاری مسابقه گرمی به صورت برخط انجام شد و داوران برای درک صحیح تر نحوه کار موظف به حضور در وبینار ۳ ساعته بودند تا نحوه کار را مرور کنند.

وی ادامه داد: مرحله اول پذیرش آلبوم‌های جدید روز ۱۶ تیر (ششم ژوئیه)، ساعت ۶ بعداز ظهر به وقت لس‌آنجلس بود و برای آثاری که در ماه ژوئیه یا آگوست منتشر می‌شوند این مهلت تا ۲۵ تیر (۱۵جولای) تمدید شده بود و قرار است اسامی کاندیداها در تاریخ ششم دسامبر اعلام بشوند.

وی افزود به عنوان یکی از داوران مسابقه گرمی همینجا اعلام می کنم تنها مرجع رسمی برای تایید اخبار و دوری از شایعات مربوط به گرمی وبسایت grammy.com است. در این سایت یک محل جست وجو وجود دارد و کافیست در قسمت جست‌وجو در این سایت نام افراد یا هنرمندان مورد نظر خود را وارد کنید تا متوجه شوید این فرد برای چه رشته ای در چه سال‌هایی و برای چند بار کاندیدا یا برنده شده است.

حمید سعیدی، موسیقیدان ایرانی که در سال های اخیر در خارج از ایران به سر می‌برد و تنها ایرانی برنده جایزه گرمی در جهان است

 

جایزه گرمی فریبرز لاچینی حمید سعیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین