کد خبر: 62146 A

یک روز با یارآوا برای رضا کروریان

یک روز با یارآوا برای رضا کروریان

این رویداد در چهاردهم آبان‌ماه به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

ایران آرت: گروه موسیقی «یارآوا» به مناسبت بیستمین سال فعالیت خود و به مناسبت پنجاهمین زادروز رضا کروریان، برنامه «یک روز با یارآوا برای رضا کروریان» را تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه موسیقی «یارآوا» در بیستمین سال از فعالیت خود و به مناسبت پنجاهمین زادروز رضا کروریان، برنامه‌ای تحت عنوان «یک روز با یارآوا برای رضا کروریان» برگزار خواهد کرد. 

این رویداد در چهاردهم آبان‌ماه به صورت مجازی اجرا خواهد شد. در قالب این برنامه، ویدئو آرت‌هایی از سال اول تا پنجم مسابقه آهنگسازی الکتروآکوستیک جایزه‌ی رضا کروریان، که توسط مانی قدرت‌نما (موسیقی: ناقوس‌ها اثر رضا کروریان)، حسن شیدایی (موسیقی: ملاقات صداها اثر رضا کروریان)، پائولا لپریاتو (موسیقی: سرزمین‌های سبز اثر رضا کروریان)، ابوذر کبیری (موسیقی: صومعه اثر رضا کروریان)، مهدی دولتی (موسیقی: آدم فضایی اثر رضا کروریان) ساخته شده‌اند، نمایش داده خواهند شد. همچنین اثری از یوآخیم هاینتس (آهنگساز)، که مختص این برنامه تصنیف شده است، شنیده خواهد شد. 

در این رویداد از ارسلان عابدیان (آهنگساز) و آروین صداقت‌کیش (آهنگساز و پژوهش‌گر موسیقی) برای شرکت در گفتگویی دوستانه درباره دوست و همکارشان رضا کروریان دعوت شده است. همچنین «یارآوا» میزبان خانواده رضا کروریان و برگزیدگان مسابقه آهنگسازی الکتروآکوستیک جایزه‌ی رضا کروریان خواهد بود. 

لازم به ذکر است، پنجمین فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران، که در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، فرصتی خواهد بود که به صورت تخصصی به این آهنگساز و آثارش پرداخته شود. 

علاوه بر این، «یارآوا» به بهانه پنجاهمین زادروز رضا کروریان، آثاری را به تعدادی از اساتید و دوستان او سفارش داده که در قالب سی‌دی منتشر می‌شوند. اخبار تکمیلی این سی‌دی به زودی منتشر خواهد شد.

 

یارآوا رضا کروریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین