کد خبر: 10748 A

دختر رفسنجانی:مدام مزاحمم می‌شوند/ازدواج موقت یا دوست‌دخترپسری؟!

دختر رفسنجانی:مدام مزاحمم می‌شوند/ازدواج موقت یا دوست‌دخترپسری؟!

ایران‌آرت: فائزه هاشمی رفسنجانی در گفت‌و‌گو با روزنامه شهروند، به نکاتی اشاره کرده که خلاصه ای از آن را می خوانید:

*«انتظار ما از آقای روحانی (در حوزه زنان) بیشتر از این بود و او می‌توانست خیلی بهتر از اینها عمل کند.

*من از کارهایی که کردم هیچ‌وقت منفعت شخصی نبردم، تمام این سال‌ها حتی یک ریال حقوق نداشتم.  تنها جایی که در فعالیت‌هایم حقوق می‌گرفتم، موقعی بود که نماینده مجلس بودم و الان در دانشگاه.

*در زمان حیات آقای‌ هاشمی، دختر او بودن نه‌ تنها سخت نبود، بلکه خوب هم بود اما حالا مزاحمت‌هایی که برای او ایجاد می‌شد، نصیب ما هم شده است.

*پنج نفر از اعضای خانواده ما ممنوع‌الخروج شده‌اند و مرتبا به دادگاه احضار می‌شویم. در چهار، پنج ماه گذشته مدام برای من احضاریه می‌فرستند که عمدتا براساس گزارش‌های کذب است.

*شاید تصور می‌شود که ما اسنادی از اسرار نظام داریم که می‌خواهیم منتشرش کنیم در حالی که چنین چیزی نیست؛ آقای‌ هاشمی عاقل‌تر و باتدبیرتر و سیاستمدارتر از این بود که بخواهد اسنادی را برای ما به جا بگذارد. حداقل من یکی که هیچی ندارم. حالا اگر بر فرض هم اسنادی باشد، با تکنولوژی امروز لازم به خروج از کشور برای انتشار آنها نیست.

*همه اعضای خانواده ما خاطرات می‌نویسند. من ٢١ ‌سال است خاطراتم را می‌نویسم؛ ولی به انتشارش نمی‌توانم فکر کنم، چون خیلی از آنها حتما برای چاپ‌کردن ممنوع است.

*با ازدواج موقت موافقم چون به‌گونه‌ای ساماندهی همین رابطه دوست‌دختر و پسری است. من با ازدواج موقت برای مجردها موافقم و نه ازدواج مجدد.

*اعتقاد ندارم که چادر حجاب برتر است. من با چادر مشکلی ندارم. البته همیشه چادری نیستم؛ مثلا وقتی به خارج کشور می‌روم، چادر سر نمی‌کنم و با مانتو و روسری هستم.

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی اکبر هاشمی رفسنجانی فائزه هاشمی رفسنجانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین