کد خبر: 116 A

مصاحبه تند فوتبالیست تیم ملی با رادیو فردا کار دستش داد

مصاحبه تند  فوتبالیست تیم ملی با رادیو فردا کار دستش داد

مسعود شجاعی، بازیکن تیم ملی فوتبال در مصاحبه با رادیو فردا علاوه بر فساد در فوتبال، حرف های سیاسی هم زده است.

ایران آرت:  خبرآنلاین خبر داده است حرف های تند مسعود شجاعی با یک خبرنگار خارج نشین در رادیو فردا برایش عواقبی تند خواهد داشت. او که امروز به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فراخوانده شده، حالا مطلع شده است اگر به این جلسه نرود، حتما غیابی با محکومیت روبرو می شود.

شجاعی که در بین حرف هایش درباره فساد در فوتبال، حرف هایی سیاسی هم زده است، به کمیته اخلاق به ریاست قاضی تورک فراخوانده شده و حالا قاضی تورک در این باره به میزان گفته است: «در صورتی که شجاعی در زمان مقرر به کمیته اخلاق مراجعه نکند،‌ رای او غیابی صادر می‌شود. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به صورت خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی می‌کند و تلاش می‌کنیم تا تصمیمی شایسته و متناسب اتخاذ کنیم.»

البته هنوز زود است که درباره سنگینی این حکم در صورت طفره رفتن شجاعی از دفاع در کمیته اخلاق سخن گفت اما حالا که شجاعی نکاتی درباره فساد در فوتبال گفته است، بیاید و درباره مصادیقش صحبت کند و برای حرف هایش درباره مسائل آزادی های فردی و گفتن شان به رسانه های فارسی زبان، توضیحات لازم را بدهد تا نشان دهد برای آنچه گفته، استدلال و سند داشته و تنها اتهام بی اساس وارد نکرده است . در غیر این صورت، کمیته اخلاق فوتبال برای صیانت از اخلاق در فوتبال، ناچار به برخورد قاطع می شود. برخوردی سنگین که به دلیل بازی شجاعی در خارج از ایران، ممکن است تنها امکان محرومیت از بازی های ملی را برایش فراهم کند. محرومیتی که او را از تبدیل شدن به تنها ایرانی که می تواند 3 جام جهانی را تجربه کند، محروم خواهد کرد!

 

 

بازی تیم ملی فوتبال جام جهانی فوتبال مصاحبه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین