کد خبر: 15980 A

قاری متهم به آزار جنسی تبرئه شد؛ مقام‌ها برای تبرئه‌ام زد و بند نکردند/ محمود صادقی می‌گوید در پرونده قاری قرآن اعمال نفوذ شده و طوسی می‌گوید صادقی با وکیلش تماس بگیرد تا توجیه شود!

ایران‌آرت: سعید طوسی، قاری متهم، در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی خبر تبرئه خود را تایید کرد و گفت ادعاها درباره اعمال نفوذ مقام‌ها در این پرونده صحت ندارد.

به گزارش ایران آرت به نقل از کانال اطلاع رسانی روزنامه شهروند، طوسی قاری مشهور قرآن گفت: رأی تبرئه‌ام صادر شده و به وکیلم نیز ابلاغ شده و به زودی منتشر می‌شود.

همچنین سعید طوسی در پاسخ به ادعای زد و بند در این پرونده از سوی محمودصادقی، نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به انصاف نیوز گفته: من این آقا را اصلاً نمی‌شناسم. قطعاً ایشان هر کسی هست دروغ می‌گوید. محمود صادقی ادعای بی‌خودی دارد و برای خودش حرف زده است. اگر ایشان مشکلی دارند با وکیلم، آقای حمید هروی تماس بگیرند تا توجیه شوند».

محمود صادقی، نماینده‌ی تهران در مجلس، دقایقی پیش از این مصاحبه انصاف نیوز با طوسی، در توییتر نوشته بود: «شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر تهران بدون امضای رییس دادگاه با رأی دو مستشار از شعبه دیگر حکم صادره علیه مربی صوت و لحن مبنی بر ۴ سال حبس را نقض و او را تبرئه کرد؛ اسناد پرونده حاکی از اعمال نفوذ آشکار در فرایند دادرسی است. حدود ۲ سال بود که مدیر کل دادگستری پرونده را از دادگاه گرفته بود».

 

 

 

iranart

 

محمود صادقی سعید طوسی قاری قرآن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین