کد خبر: 17745 A

واکنش مهناز افشار به اتهامات رسانه‌های اصولگرا / مهریه و شیر خشک اعلام می‌کنید بدون سند! / این بازی‌ شما مرا مصمم‌تر می‌کند

واکنش مهناز افشار به اتهامات رسانه‌های اصولگرا / مهریه و شیر خشک اعلام می‌کنید بدون سند! / این بازی‌ شما مرا مصمم‌تر می‌کند

بازیگر سریال "گلشیفته" به اتهامات برخی رسانه‌های اصولگرا واکنش نشان داد.

ایران آرت: مهناز افشار به اتهامات رسانه‌های اصولگرا از جمله روزنامه کیهان که او را بی سواد خوانده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش ایران آرت، مهناز افشار ساعتی پیش از اجرای نمایش "الیور توئیست" صدایی از خودش در صفحه رسمی تلگرامش به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: "در پاسخ به حقوق یک میلیاردی!"

در صحبت‌های افشار آمده است: سلام روزتون بخیر. سر اجرای نمایش موزیکال الیور توئیست هستم. خواستم بگویم والا من دیگر خودم مانده‌ام! مهریه اعلام می‌کنید بدون سند! دستمزد یک میلیاردی اعلام می‌کنید بدون سند! شیر خشک اعلام می‌کنید بدون سند! خداراشکر مردم لطف می‌کنند و حمایت می‌کنند و می‌دانند که دیگر این‌طور نیست که هر حرفی را بشود بدون سند زد.

افشار در ادامه گفت: من فکر می‌کنم این یک بازی است ولی این کار شما مرا خسته نمی‌کند. این بازی مرا برای ایستادن در سرزمینم و احقاق حق مصمم‌تر می‌کند. می‌دانم که چکار باید بکنم و چه کاری درست است و چه کاری غلط. حتی به اشتباهاتی که انجام می‌دهم هم آگاهم. این کارها را نکنید دیگر. واقعاً بیخیال!

این بازیگر در پایان عنوان کرد: اگر حرفی را می‌زنید، حداقل برای این‌که خیلی درجه یک و فرهیخته و خوب باشید، یک سند هم کنارش بگذارید تا من هم عذرخواهی کنم و بگویم ببخشید... واقعاً این کارها را انجام ندهید!

لازم به ذکر است که امروز رسانه‌های اصولگرا واکنش‌های تندی نسبت به صحبت‌های مهناز افشار در مورد خبر ممنوع‌الکاری‌اش داشتند و برخی رسانه‌ها نظیر روزنامه کیهان او را بی سواد خطاب کرد و رسانه‌ای دیگر هم مدعی شد که مهناز افشار برای بازی در سریال "گلشیفته" درآمد یک میلیاردی دریافت می‌کند.

مهناز افشار گلشیفته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین