کد خبر: 18188 A

سوفیا لورن در برج میلاد چه می‌کرد؟/ نمازجمعه مشهد چه‌طور باعث شد سرچ نام زیباترین بازیگر زن تاریخ سینما در ایران بالا برود؟

ایران‌آرت: لابد می دانید که در چند روز اخیر، برنامه ای در برج میلاد با حضور شهردار تهران و حرکات موزون دختران زیر 9سال، جنجال ها آفریده و واکنش های مختلفی را برانگیخته است.

به گزارش ایران آرت، یکی از تازه ترین واکنش ها به امام جمعه مشهد مربوط است که ظهر جمعه گفته: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم شورای شهر تهران و شهرداری را متهم کنم که آنها برنامه‌ریزی کردند. بلکه می‌گویم این تصادفی نبود که برنامه‌ریزها از شهردار دعوت کنند و دقیقاً این برنامه را اجرا کردند. این برنامه دهن‌کجی به حضرت زهرا(س) بود. این برنامه را برگزار کردند و با رقص یک عده نوجوان و دختر جوان نشان دادند که الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه سوفیا لورن است.

آن طور که خبرگزاری ایلنا گزارش داده، حجت‌الاسلام علم‌الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد در حرم رضوی این سخنان را به زبان آورده است.

نکته جالب توجه این است که در خبری دیگر از سوی گوگل اعلام شده، بیشترین جست وجوی نام «سوفیا لورن» در روز جمعه در ایران اتفاق افتاده است! این جست و جوها چه چیزی را نشان می دهد؟ ناآشنایی عموم مردم را با سوفیا لورن؟ حوزه گسترده تاثیرگذاری سخنان علم الهدی را؟ یا اشتیاق مردم را برای تماشای چهره و آگاهی کسب کردن از چند و چون های الگویی چون سوفیا لورن را؟!

iranart

 

 

 

 

 

برج میلاد علم الهدی سوفیا لورن روز زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین