کد خبر: 19893 A

لباس خانم بازیگر در مراسم پاره شد

ایران‌آرت: برای همه ما اتفاق افتاده که گاهی خرابکاری کنیم یا به قول معروف سوتی دهیم. به عنوان مثال برای فردی دست تکان داده ایم، در صورتی که او با ما کاری نداشته یا این که لباس مان را برعکس پوشیده ایم و با نگاه های متعجب اطرافیان تازه به خود آمدیم.

اگر چه این سوتی ها برای خود ما آزاردهنده است اما برای دیگران بسیار سرگرم کننده است به طوری که تا مدت ها از یاد آوری آن خنده بر لب هایشان می نشیند. این اتفاق ها حتی برای ستارگان هالیوود هم رخ می دهد. گاهی خرابکاری آنها به قدری بوده که دوست دارند به گذشته باز گردند و آن صحنه را از زندگی شان حذف کنند. 

سایت برترین ها، مجموعه ای از این سوتی ها را در گزارشی منتشر کرده است. اینجا مورد مربوط به سوفیا بازیگر را بخوانید:

 

سوتی‌های جالب ستاره‌های هالیوود
سوفیا یکی از بدشانس ترین های مراسم جوایز امی در سال 2012 بوده است، از این رو که درست 20 دقیقه قبل از این که بخواهد روی سن برود و جایزه اش را دریافت کند، لباسش پاره شد. او عکسی از لباس پاره اش را در توییتر منتشر کرد و زیر آن نوشت: «بله، این اتفاق درست 20 دقیقه قبل از موفقیت من افتاد.»

اما خوشبختانه تیمی از خیاطان لباس در آنجا حضور داشتند تا در چنین مواقعی به داد ستاره ها برسند. آنها موفق هم شدند، به طوری که سوفیا توانست در زمان معین به روی صحنه برود و جایزه اش را دریافت کند. 

 

 

iranart

سوفیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین