کد خبر: 20057 A

وزیر ارتباطات در تلویزیون ممنوع‌التصویر است؟!

وزیر ارتباطات در تلویزیون ممنوع‌التصویر است؟!

ایران آرت: برخی رسانه‌ها صبح امروز خبر از ممنوع التصویری محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رسانه ملی دادند.

با این حال مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پاسخ به سوالی مبنی بر خبرهایی که درباره ممنوع‌التصویری وزیر ارتباطات در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، به ایسنا گفت: این چگونه ممنوع‌التصویری است که هر روز روی آنتن رسانه ملی حضور دارد و مردم در جریان آخرین اظهارنظرهای او قرار می‌گیرند.

محمد حسین رنجبران در پاسخ به این پرسش که آیا از بعد از اظهار نظر وزیر ارتباطات درخصوص مصوبه کمیسیون فرهنگی مجلس برای واگذاری مسؤولیت صوت و تصویر فراگیر به صداوسیما، آذری جهرمی ممنوع‌التصویر شده است؟ تصریح کرد: آقای آذری جهرمی از روزی که این اظهار نظر را انجام داد، یعنی سوم اردیبهشت تا امروز که یک هفته می‌گذرد، تقریبا به صورت میانگین هر روز در بخش‌های مختلف خبری رادیو و تلویزیون حضور داشته است؛ شاید معنی ممنوع‌التصویر فرق کرده است و ما خبر نداریم؟!

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با بیان اینکه در هفته اخیر رادیو ۴۲ خبر از صحبت‌های وزیر ارتباطات پخش کرده است، گفت: همچنین ۱۲ گزارش با محوریت صحبت‌های آقای آذری جهرمی از سوم تا دهم اردیبهشت از خبر رادیو پخش شده است که محوریت بیشتر آن‌ها درباره شبکه‌های پیام‌رسان بوده است.

او به خبرهای پخش شده از وزیر ارتباطات در بخش‌های مختلف شبکه خبر اشاره و تصریح کرد: در این مدت هم آقای آذری جهرمی تقریبا هر روزی که فعالیت خبری داشته است، روی آنتن شبکه خبر بوده است و فعالیت‌های او منعکس شده است.

تلویزیون رسانه ملی صدا و سیما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذری جهرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین