کد خبر: 21550 A

گزارش ایران‌آرت از ابعاد تازه پرونده آزار جنسی در مدرسه معین تهران

فیلمی‌که ناظم متجاوزرا لوداد/آقای‌مدیر هم بله!/اخبارتازه پرونده ازکلاس‌تا استخر!

ایران‌آرت: چند خبر تازه بخوانید در ایران آرت از ماجرای تاسف برانگیز آزار جنسی مدرسه معین در غرب تهران.

اولی را به نقل از سایت جماران بخوانید. این سایت که با پدر یکی از قربانیان مدرسه غرب تهران گفت وگو کرده، از زبان این پدر نوشته:  آقای «ح» از طریق نرم‌افزار ویسپی برای دانش‌آموزان فیلم‌های مستهجن ارسال می کرده است.

از سوی دیگر، روزنامه سازندگی با یکی دیگر از پدران گفت وگو کرده. او خبر تکان دهنده ای به این روزنامه داده و گفته:  یک اکیپ به دانش‌آموزان دبیرستان معین تجاوز می‌کردند. می شود گفت حالا برای این پرسش، پاسخی پیدا کرده ایم: چرا دوربین‌های کلاس‌های مدرسه در لحظات خاصی خاموش بوده؟

«پدر یکی از دانش‌آموزان آزاردیده دبیرستان پسرانه معین منطقه ۲ تهران که خواسته نامش فاش نشود،‌ به روزنامه سازندگی گفته که به‌خیال خودمان فرزندمان را در یک مدرسه غیرانتفاعی خوب ثبت‌نام کردیم. غافل از این‌که در این مدرسه قرار است چنین اتفاقاتی بیفتد. ماجراهایی که رخ داده خیلی تلخ است و اصلا نمی‌دانم باید چه‌طور بگویم‌شان. در این مدرسه، معاون‌آموزشی مقطع متوسطه،‌ به اتفاق مدیر و معاون پرورشی،‌ به صورت یک اکیپ به بچه‌ها تجاوز می‌کردند. تجاوز مستقیم به چندنفر از بچه‌ها انجام‌شده که در روانکاوی اعلام کرده‌اند و در چندمورد دیگر بچه‌ها را به عمل جنسی وادار می‌کرده‌اند. مدیر مدرسه می‌گوید بی‌خبر بودیم در حالی که ما معتقدیم دروغ می‌گوید چون در همان زمان دوربین آن کلاس‌ها را خاموش می‌کردند... این‌طور که من مطلع شده‌ام مدیر مقطع متوسطه اول، دریک مدرسه دیگر هم چنین پرونده‌ای داشته و اخراج شده، بعد آمده و این‌جا شده مدیر. اگر این موضوع آن زمان مطرح می‌شد، حال چنین اتفاقی نمی‌افتاد.»

او در عین حال به سازندگی خبر داده که دانش‌آموزان به ‌عنوان طعمه به استخر برده ‌شدند.

اما چگونه آزارهای جنسی با یک فیلم یک دانش‌آموز لو رفت؟ این پدر گفته: «یک‌بار بچه‌های ما را به استخر معروفی در تهران بردند و به یکی از بچه‌ها تجاوز شد. اما دوباره بچه‌ها را به همان استخر بردند. این موضوع را به‌تازگی متوچه شده‌ایم. وقتی ماجرا را فهمیدیم به‌تازگی از مدیر مدرسه پرسیدیم چرا این کار را تکرار کرده؟ گفت می‌خواستم از بچه‌ها به عنوان طعمه [برای به‌دام‌انداختن متجاوز] استفاده کنم. آیا او بچه خودش را هم می‌برد که طعمه کند؟»

مادر یکی از دانش‌آموزان هم به روزنامه سازندگی گفته: «گویا آزار و اذیت‌های ناظم مدرسه از قبل از عید شروع شده بود اما بچه‌ها از ترس این‌که خانواده‌های‌شان بدرفتاری کنند، چیزی نمی‌گفتند اما این اواخر یکی از دانش‌آموزان که شجاع‌تر بوده، گوشی موبایل به مدرسه می‌برد و از وقایع فیلم می‌گیرد و این فیلم امروز به پلیس امنیت داده شده و مساله در حال پیگیری است.»

مغز ما که سوت کشید. واقعاً در این مدرسه چه خبر بوده است! هر روز ابعاد تازه ای از این پرونده روشن می شود. یایید اخبار را از غرب تهران و ماجرای آزار جنسی دانش‌آموزان در مدرسه شروع کنیم. خبر آمد بازجویی از ناظم متهم به آزار جنسی تا امروز یک‌شنبه، یعنی یک روز پیش‌ از  تعطیلات خبری ادامه دارد. در عین حال روزاروز باخبر شده، با خبر شدیم امتحانات آخرسال تحصیلی در این دبیرستان که منحل اعلام شده زیر نظر ناظرانی از اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

photo_۲۰۱۸-۰۵-۳۱_۱۰-۱۶-۱۱

 

 

 

iranart

 

 

 

تجاوز تجاوز جنسی آزار جنسی مدرسه معین
نظرات خوانندگان
  • مجید
    پاسخ

    لطفا حد الهی اجرا شود .اعدام .سنگسار .اعدام .اعدام .سنگسار.اعدام

  • همشهری
    پاسخ

    هم مدیر و هم اون متجاوز باید باهم در ملا عام اعدام بشوند .

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>باید عدالت اجرا شود تا مردم احساس امنیت کنند </b>

  • غ
    پاسخ

    فقط اجرای حدود الهیو

  • رضا
    پاسخ

    این تنها به این مدرسه ختم نمیشه خیلی از مدارس هستن که هنوز صداش درنیومده باید تغییرات اساسی انجام بشه تو اموزش

  • علی
    پاسخ

    این بهای کم توجهی است که چند دهه است که به معلم وارد می شود. ایراد اصلی به خود جامعه و نظام است. سالها است که خط دهنده فرهنگ جامعه بازیگران و فوتبالیستها هستند کسی معلمان نمونه کشوری را نمی شناسد فقط بازیگر و فوتبالیست !
    بله ایراد به خودمان است
    درست کردن نظام آموزش و پرورش در بهترین حالت چندین دهه طول می کشد

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین