کد خبر: 21904 A

کتک‌کاری برادر نوید محمدزاده با علی‌دایی و نرگس کلباسی!

ایران‌آرت: با گذشت 6ماه از وقوع زلزله کرمانشاه، هفته گذشته شاهد حاشیه‌ها و هجمه‌هایی در مورد سلبریتی‌ها در صدر اخبار رسانه‌های مختلف بودیم؛ خبرهایی که همراه یک سوال بود و آن اینکه سرنوشت کمک‌های مردمی که بعد از وقوع زلزله به دست سلبریتی‌ها رسید چه شده است و کجا و چگونه خرج شده است؟ این درحالیست که همچنان ادعا می‌شود نیاز مبرمی به کمک رسانی در منطقه آسیب دیده از زلزله وجود دارد.
در روزهای اولیه وقوع زلزله، جمع کثیری از چهره‌های سیاسی، ورزشکاران، بازیگران و فعالان اجتماعی کشور به خصوص سلبریتی‌های هنری به جمع کمک رسان‌های مردمی شتافتند که بسیاری از مردم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دست این افراد یا تیم‌های جمع آوری هر یک از این افراد سپردند.
هفته گذشته برخی از کانال‌های خبری اعلام کرده بودند این کمک‌های نقدی واریز شده به حساب سلبریتی ها خرج منطقه زلزله زده و زلزله زدگان نشده است. بعد از انتشار این اخبار، هنرمندان در برابر این ادعا واکنش نشان دادند که اولین عکس العمل را بهرام رادان و در پی آن الهام پاوه نژاد که هردو اعلام کردند شماره حساب شخصی اعلام نکرده‌اند، نشان دادند.
در ادامه این واکنش‌ها، یکی از افرادی که بسیاری از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی به سمت او جاری شد، نوید محمدزاده یکی از سلبریتی‌های مطرح هنری کشور بود. او بخاطر شلوغی برنامه ریزی های کاری، مدیریت کمک رسانی های مردمی به سمت خود را به برادرش سپرد. خبرگزاری برنا برای تشریح جزئیات کمک رسانی او، با امید محمدزاده برادر نوید که طبق گفته خودش 4ماه به طور مستمر در منطقه زلزله زده حضور داشت به گفت‌وگو پرداخته. او در بخشی از این گفت و گو به درگیری با نرگش کلباسی، یکی دیگر از سرتیم های کمک به زلزله زدگان اعتراف کرده است. او گفته:

«سه ماه اول پس از زلزله وضعیت منطقه و زلزله زدگان به گونه‌ای وخیم بود که خون گریه می‌کردیم همان روزها با دایی و کلباسی درگیر شدم.نرگس کلباسی در 3 ماه اول نه تنها هیچ کاری انجام نداد بلکه اشتباهی اعلام کرد که کانکس نیاز نیست و پول‌ها باید برای ساخت و ساز صرف شود؛ در شرایطی که همه کانکس و پتو می‌خریدیم و قصد داشتیم که مردم را از شرایط سرما، برف و بوران و سیل نجات بدهیم ایشان چنین مطلبی را بیان کردند به محلی که ایشان حضور داشتند رفتم و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و کار به درگیری فیزیکی کشید زیرا در همان زمان که مردم درگیر بوران و سرما و سیل ... بودند 3 میلیارد تومان پول درحساب کلباسی بود ، پول را سه ماه در حسابش نگاه داشت تا مثلا صرف ساخت و ساز در منطقه کند و الان هم به ساخت و ساز مشغول است آنهم بدون اینکه هیچ توضیحی در مورد عملکرد خود بدهد. افراد نسبت به پولی که مردم به عنوان کمک مردمی به آنها تحویل داده اند دِین به گردنشان است. حتی همان روزها به خانم نیکی کریمی پیغام دادم و گفتم پول‌هایی که به حسابتان واریز می‌شود الان که وضعیت وخیم است هزینه کنید . آقای زیباکلام هم تنها 20 کانکس به منطقه ارسال کرد و بعد از آن هم اعلام کرد که می‌خواهد شهرک امید را بسازد و در 15 کیلومتری سرپل ذهاب در روستایی به نام قادری زمینی را انتخاب کرد. مشکلی که در حال حاضر وجود دارد رها کردن این موضوع از سمت مسوولان است. اقدام مثبتی ازمسئولان ندیدیم؛ همچنین توقع تسریع در عملکرد ارگان‌هایی که مسوولیت ساخت و ساز را بر عهده داشتند، داشتیم که تنها در حد انتظار باقی ماند.»

iranart

 

زلزله علی دایی نوید محمدزاده نرگس کلباسی زلزله کرمانشاه زلزله زدگان کرمانشاه امید محمدزاده
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    حالا موجه بودن خود امید محمدزاده چطوری معلوم شده ؟؟؟؟؟؟؟ لطفاً یکی جواب بده !!!!!!!!!!

  • فرشاد
    پاسخ

    واقعا به این مردم چه باید گفت...آخه این جماعت به اصطلاح سلیبریتی ( هنری و و رزشی و ....) چه جوری اعتماد میشه کرد..اینا برای صد تومن آدم میکشن......ای وای بر ما مردم احساسی و زود تصمصم گیر....

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین