کد خبر: 22449 A

ببینید: آزار جنسی دختر خبرنگار هنگام پخش زنده جام جهانی

ایران‌آرت: ژولیت گنزالس تران که خبرنگار اعزامی اسپانیایی زبان خبرگزاری دویچه‌وله به روسیه برای پوشش جام جهانی روسیه است، در پخش زنده خبری در حال توصیف حال و هوای حاکم بر مسکو قبل از شروع مسابقات بود که ناگهان مرد جوانی به او نزدیک می‌شود، و او را آزار می دهد. با این حال، ژولیت گنزالس بعد از لحظه کوتاهی غافل‌گیری به گزارش خود ادامه می‌دهد.

آن طور که یورونیوز گزارش داده، با انتشار ویدیوی چند ثانیه‌ای این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی بحث‌هایی در مورد آزار جنسی شکل گرفت. برخی معتقدند که این خبرنگار زن مورد بی‌احترامی قرار گرفته و چنین اعمالی غیرقابل قبول است.

ژولیت گنزالس درباره این تجربه می‌گوید :«من نمی‌خواهم قربانی باشم. فقط می‌خواهم کارم را انجام دهم و درباره فوتبال گزارش تهیه کنم. می‌خواهم این اتفاق را فراموش کنم.»

مرد جوان پس از آن‌که خود را در ویدیوی منتشر شده دید، تصمیم گرفت از خبرنگار دویچه‌وله عذرخواهی کند. روسلان، مرد جوان روسی از طریق اسکایپ با گنزالس تماس می‌گیرد و از او عذرخواهی می‌کند. مرد جوان به خبرنگار توضیح می‌دهد تازه بعد از دیدن ویدیو متوجه شده است که عمل «ناخوشایندی» را مرتکب شده است.

آزارجنسی خبرنگار هنگام اجرای زنده در روسیه

 

iranart

 

جام جهانی آزار جنسی جام جهانی 2018 جام جهانی 2018 روسیه ژولیت گنزالس دویچه وله
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین