کد خبر: 22503 A

آیا دختران در آزادی روسری درآوردند و رقصیدند؟/ببینید

آیا دختران در آزادی روسری درآوردند و رقصیدند؟/ببینید

ایران‌آرت: با گذشت پنج روز از بازی تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا و حضور خانواده ها در استادیوم آزادی تهران برای تماشای این بازی، هنوز این ماجرا مورد توجه رسانه هاست. از همین روست که خبرگزاری مهر گزارشی از حضور دادستان کل کشور در جمع خانواده شهدا منتشر کرده و به حرف های او در این باره پرداخته است.

دادستان کل کشور در واکنش به حواشی پس از نمایش مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی گفته: شرمم می آید بگویم آن شب در آزادی چه اتفاقاتی افتاده است.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری با اشاره به ایجاد عرصه های شاد برای خانواده ها پس از فوتبال گفته: ما مخالف شادی جوانان نیستیم اما شاهد بودیم که برخی روزنامه ها تیتر زدند که آزادی آزاد شد.

وی افزوده: شرم آور است تحت همین عنوان زن و مرد و دختر و پسر را در استادیوم جمع کنند و به هر مناسبتی خانم ها روسری برداشته و به رقاصی مشغول شوند. سئوالی که مطرح می شود این است که آیا شما خانواده شهدا ایثار کردید که با ارزش های ما اینگونه رفتار شود؟

دادستان کل کشور اظهار داشت: شرمم می آید بگویم آن شب در آزادی چه اتفاقاتی افتاده است. فیلم های اتفاقات آن شب وجود دارد. به برخی مدیران که می گویند از یک جا باید شروع کرد می گویم اگر فکر می کنید می‌توانید به مقصود برسید اشتباه می کنید.

 

 

 

iranart

 

 

جام جهانی ورزشگاه آزادی جام جهانی 2018 استادیوم آزادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین