کد خبر: 22569 A

شادی دختران و زنان در ورزشگاه آزادی / عکس‌ها

شادی دختران و زنان در ورزشگاه آزادی / عکس‌ها

ورزشگاه آزادی دوشنبه شب، برای دومین بار درب‌های خود را به روی خانواده‌‌های ایرانی هوادار تیم ملی گشود.

ایران آرت: شامگاه دیشب آزادی یکپارچه فریاد بود و هیاهوی همگرایی و همنوایی تا ایران نه 11 نفره که با همراهی تماشاچیان ایرانی در ورزشگاه آزادی به قلب نبردی پهلوانانه رود.

به گزارش ایرنا، درب‌های آزادی از ساعاتی قبل از آغاز بازی به روی خانواده‌های ایرانی آغوش گشود تا بازی ایران و پرتغال در هجومی از امید و هواداری آغاز شود.

خانواده‎ها از همان دقایق اولیه که قدم در ورزشگاه آزادی گذاشتند آماده حضوری تهاجمی در کنار تیم ملی بودند و همراه با موسیقی زنده‌ای که پیش از نبرد جانانه با پرتغال نواخته می‌شد به امید صعود به مرحله بعد فریاد همراهی می‌کشیدند. 

خانواده‌های ایرانی 90 دقیقه همپای بازیکنان تیم ملی با فریادهایشان دویدند، دفاع کردند و بر دروازه حریف تاختند.

تلاقی رقص پرچمک‌های سه رنگ بود و صدای شیپور، شعار، همهمه و فریاد ایران ایران که البته در بلندی فریادها گم بود و دل‌هایی که مرزها را پشت سر گذاشته بود تا فریادهای امید به روسیه برسد، حتی اگر بازی با پیروزی همراه نباشد. 

زن و مرد، دختر و پسر و حتی کودکان در کنار پدرها و مادرها و بزرگ‌ترهایشان همراه با نوای دف، تشویق‌های هماهنگی را اجرا می‌کردند و در پایان هر کدام فریادشان «ایران ایران» بود. 

ورزشگاه میان سکوت گل خورده ایران، فریادها و تشویق‌های هجوم به دروازه تیم حریف معلق مانده بود، ایران که گل خورد هواداران یکپارچه ثانیه‌هایی را در سکوت کامل سپری کردند.

در دو موقعیت پنالتی که یکی به نفع پرتغال و توسط رونالدو گل نشد و دیگری به نفع ایران و توپی که درون دروازه جای گرفت، ورزشگاه یکپارچه در شور و هیجان به هوا رفت.

به رغم حذف ایران از نبرد فوتبالی 2018 جهان، هواداران تا پاسی از نیمه‌های شب همراه با نورافشانی در فضای ورزشگاه و محوطه بیرونی آن مشغول شادی بودند.

جام جهانی ورزشگاه آزادی استادیوم آزادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین