کد خبر: 22607 A

حمله تند و عجیب کارلوس کی‌روش به برانکو

حمله تند و عجیب کارلوس کی‌روش به برانکو

ایران آرت: سرمربی تیم ملی فوتبال به شدت از سرمربی پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، دقایقی پیش در گفتگو با شبکه سوم به شدت از برانکو انتقاد کرد. وی ابتدا گفت:

وی در ابتدا در خصوص بازی دیروز با پرتغال گفت: بسیار خوشحالیم، چرا که دیشب راحت خوابیدیم و مطمئن بودیم که هواداران تیم ملی، به بازیکنان و تیم خودشان می بالند. مطمئناً از این به بعد باید بگذاریم بازیکنان در زمین حرف بزنند، مثل بازی شب گذشته؛ آنها شایسته بالاترین احترام ها هستند.

 وی در ادامه عنوان کرد: من اصولا مربی ای نیستم که باخت را دوست داشتم؛ از درون حالتی اسیدی پیدا می کنم اگر بازنده یک مسابقه باشم؛ اکنون می خواهم مستقیما با افرادی که به آماده سازی ما لطمه وارد کردند صحبت کنم؛ ما اگر آماده سازی بهتری داشتیم، در بازی های دوم و سوم نتیجه بهتری می گرفتیم؛ مستقیم به شما می گویم، همان جزئیات کوچک که از لغو شدن اردوی دبی آغاز شد.

 سرمربی تیم ملی ادامه داد: بله، با شما هستم آقای برانکو و تمام کسانی که از شما حمایت کردند! من مستقیما با شما صحبت می کنم. اختلافاتی به وجود آمد که هیچ موقع اوضاع مثل سابق نشد و با کارهایی که آقای برانکو با ما انجام دادند. سم پاشی های پروفسور گونه. کیفیت بازی دیشب نشانگر این بود که شما اشتباه می کردید. شما و دوستان تان به دنبال به دست آوردن ساختمان پِک بودید! شما شخصی بودید که به برنامه ما لطمه زدید! آقای برانکو! شما یادتان رفته کمال کامیابی نیا و وحید امیری را چه کسانی به تیم پرسپولیس آوردند؟ شما بازیکنان اوکراینی را آوردید و میلیون ها پول را صرف آن ها کردید. شما و حامیان شما در پشت صحنه برنامه های تیم ملی را بایکوت کردند.

تیم ملی تیم ملی ایران کارلوس کی روش برانکو کارلوس کیروش برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکویچ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین