کد خبر: 22634 A

ورود خداداد عزیزی به جنگ کی‌روش و برانکو

ورود خداداد عزیزی به جنگ کی‌روش و برانکو

ایران آرت: پس از صحبت‌های جنجالی روز گذشته کارلوس کی‌روش درباره برانکو ایوانکویچ، خداخداد عزیزی هم به این قضیه ورود کرد.

به گزارش ایران آرت، روز گذشته کارلوس کی‌روش گفت: من در این مدت با نظم و انضباط کارم را در تیم ملی انجام دادم و از باشگاه‌ها تشکر کردم و شروع این قدردانی‌ام از تیم پرسپولیس بود. ولی این مربی شما بود که به اردوی تیم ملی در دبی لطمه زد و باعث لطمه دیدن رابطه کادر تیم ملی شد. او تلاش کرد تا ساختمان پک را بگیرد و در موضوع تجهیزات دخالت کرد.

آقای گرشاسبی  یک بار برای همیشه او را ساکت کنید. وقتی او راجع به بازیکنان داخلی صحبت می کند نباید هیچ وقت فراموش کند هزاران دلاری که برای بازیکنان اوکراینی خرج کرد و یک دقیقه هم آنها بازی نکردند.

کی‌روش در پایان گفت: آقای پروفسور! این کشور برای بودن من و شما کوچک است. الان مردم باید تصمیم بگیرند، یا من یا شما!

پس از صحبت‌های کیروش، برانکو هم گفت‌وگویی انجام داد و گفت تا کنون هیچ‌وقت نمی‌دانسته که چنین قدرتی دارد! (اشاره به صحبت‌های کی‌روش درباره دخالت در تیم ملی)

اما امروز خداداد عزیزی نیز در این‌باره اظهارنظر کرد. عزیزی گفت: باید بگویم برانکو خیلی آدم خوش شانسی است. چون شانس آورد تیم ملی به مرحله بعد صعود نکرد. در غیر اینصورت اگر تیم ملی به جمع 16 تیم پایانی جام جهانی می‌رسید کی‌روش از روسیه به دولت ایران حکم به بریدن سر برانکو می‌داد و به محض ورود هم خودش حکم را اعلام می‌کرد.

وی افزود: امپراطوری کی‌روش با عملکرد برانکو و شفر لرزان شده است. برانکو از زمانی که به پرسپولیس آمده دو قهرمانی مقتدرانه کسب کرده و پرسپولیس را به جمع چهار تیم آسیایی برده و شفر هم در فصل گذشته نتیجه خوبی گرفت.

عزیزی در پایان گفت: الان واقعا نمی‌دانم علت به راه انداختن این جنگ از سوی کی‌روش چه بوده است. نیازی نبود در این وضعیت دعوایی راه بیفتد ولی باید صبر کرد و هدف کی‌روش از به راه افتادن این جنگ را دید.

خداداد عزیزی کارلوس کیروش برانکو ایوانکویچ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین