کد خبر: 23708 A

حمله به خانم مجری به خاطر ماجرای ثامن‌‌الحجج

حمله به خانم مجری به خاطر ماجرای ثامن‌‌الحجج

ایران آرت: بعد انتشار خبر روزنامه شرق مبنی دریافت های میلیاردی دو مجری معروف از این موسسه و بازتاب گسترده این خبر در فضای مجازی، برخی از هنرمندان به این خبر واکنش نشان دادند که این واکنش ها برای بعضی از این هنرمندان حاشیه ساز شد.

مبینا نصیری مجری تلویزیون نیز با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از سازمان صداوسیما درخواست کرد که از این به بعد اگر اتفاق و حاشیه‌ای برای سایر هنرمندان و مجریان هم به وجود آمد، فرصت دفاع به آن‌ها هم داده شود، که این پست برای این مجری با واکنش‌های نامناسبی از سوی طرفداران یکی از این افراد روبه‌رو شد.

نصیری درباره این اتفاق به خبرگزاری صبا گفت: هدف من از انتشار آن مطلب شخص خاصی نبود، فقط واکنش من نسبت به نفس برخی اتفاقات بود، چون من جزو مجریانی هستم که در بسیاری موارد از همکارانم دفاع می‌کنم. حاشیه برای بسیاری از هنرمندان از جمله خود من به وجود آمده است ولی نه تنها از ما حمایتی نشد بلکه فرصت دفاع به ما نداده‌اند و این باعث بیکاری و خانه‌نشینی بسیاری از هنرمندان ما شده است.

این مجری در ادامه افزود: بعد از انتشار این پست یک حمله به نظر هماهنگ از سوی فن پیج‌هایی این هنرمند اتفاق افتاد که با رکیک‌ترین الفاظ به من توهین شد و من برای این هواداران تاسف می‌خورم که واکنش این چنینی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: برخی از این به اصطلاح طرفداران گفتند تو آنقدر کوچک هستی که نمی‌توانی در مورد این شخص اظهارنظر کنی و یا فرمودند با آوردن اسم ایشان می‌خواهی گنده شوی؟ یا اینکه بالاخره یک فرقی باید بین بهترین و تو وجود داشته باشه دیگه... و چون دلیل و منطقی نداشتند سعی کردند با تمسخر من را تحقیر کنند؛ غافل از اینکه عزت را خدا می‌دهد و من اگر جای این هنرمندان بودم هرگز اجازه نمی‌دادم فن‌ها همکارم را مورد اهانت قرار بدهند، البته که فرمودند شما در حدی نیستی که همکار ایشان حساب شوی...

مبینا نصیری در پایان گفت:‌ در هر حال من نظر خودم را اعلام کردم و تهمت‌ها شنیدم، مهم نیست؛ به خدا واگذار می‌کنم. من به دنبال حاشیه نیستم و به نظرم تک تک همکاران من سرمایه هستند.

مهران مدیری مبینا نصیری ثامن الحجج موسسه ثامن الحجج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین