کد خبر: 24191 A

مبلغ قرارداد کاپیتان‌های تیم ملی با تراکتورسازی لو رفت/ رامین رضاییان چرا نیامد؟/ این بازیکن، شجاعی را به تبریز آورد/ خانواده اشکان دژاگه در تبریز چه می‌کنند!

ایران‌آرتبراساس خبرهای منتشر شده اشکان دژاگه و مسعود شجاعی با قرارداد های 1 میلیون و 850 هزار دلاری به تراکتورسازی پیوسته اند

تراکتورسازی با جذب کاپیتان های اول و دوم تیم ملی در بامداد روز پنج شنبه تبدیل به خبرسازترین تیم ایران طی یکی دو روز گذشته شده. از همان ابتدای توافق شجاعی و دژاگه با تراکتورهم گمانه زنی درباره رقم قرارداد این دو بازیکن شروع و اعلام شد که آنها با قراردادی به ارزش 850 هزار دلار به تیم محبوب تبریزی پیوسته اند.

روزنامه خراسان ورزشی در شماره دیروز  خود جزئیات بیشتری از این توافق را منتشر کرده و نوشته:

بر‌اساس اخبار رسیده از تبریز دژاگه و شجاعی به ترتیب یک میلیون و ‌‌850 هزار دلار قرارداد بسته‌اند و جالب این‌جاست که دژاگه پیشنهاد خوبی نداشته اما شجاعی پیشنهاد ‌850  هزار دلاری از لیگ هند داشته‌ که با تشویق و مشورت کریم انصاری‌فرد و آندرانیک تیموریان، 2 ستاره تیم ملی راهی تراکتورسازی می‌شوند.

ظاهرا مشکل اصلی دژاگه برای حضور در لیگ ایران عدم تمایل خانواده او برای زندگی در تبریز بوده که قرار شده آن‌ها در برلین بمانند و اشکان هم هر فرصتی به دست آورد به آن‌ها سر بزند.

خراسان ورزشی در بخش دیگری از گزارش خود درباره مذاکره تراکتورسازی با رضاییان به این نکته اشاره کرده که تراکتورسازی به مدافع تیم ملی پیشنهاد 800 هزار دلاری داده اما رامین پول بیشتری خواسته و گویا زنوزی با این موضوع موافقت کرده است.

 

iranart

 

 

تراکتورسازی تبریز مسعود شجاعی رامین رضاییان اشکان دژاگه کریم انصاری فرد آندرانیک تیموریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین