کد خبر: 24359 A

صبر علی دایی سرآمد / اعتراض تند به نمایندگان و دفاع از سلبریتی‌ها

صبر علی دایی سرآمد / اعتراض تند به نمایندگان و دفاع از سلبریتی‌ها

ایران آرت: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران به ادعای برخی مدیران و مسئولان از جمله نماینده‌های مجلس در مورد کارشکنی سلبریتی‌ها در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایران آرت، دایی یکی از چهره‌های مشهوری است که سال گذشته پس از زلزله کرمانشاه، کمپین کمک‌های مردمی تشکیل داد و کمک‌های فراوانی را جمع‌آوری کرد و به مردم زلزله‌زده رساند. دایی در این مدت همواره شفاف عمل کرده و حتی در روزهای جام جهانی دعوت فیفا را نادیده گرفت و برای پیشرفت طرح‌های آبادانی به کرمانشاه رفت.

اسطوره فوتبال ایران که دیگر کاسه صبرش لبریز شده است، در پستی اینستاگرامی به برخی شایعات واکنش نشان داد. علی دایی نوشت:

"آقای نماینده و مسئولی که می آیی شعار می دهی! از تریبون ملت سوءاستفاده تبلیغاتی نکن

من به خاطر عشقم کار می‌کنم با این مردم حال می‌کنم و احتیاجی هم به دروغ گفتن ندارم

در این شرایط بد اقتصادی جامعه به جای صحبت در مورد مردم و مشکلات مردم ،درباره خیرین و سلبریتی هایی که در زمان زلزله با حسن نیت جلو آمده‌اند، صحبت می کنی؟ در مراحل مشکلات ساخت و ساز یک بار جلو آمدی که کمک‌ کنی؟

حسابم چندین بار مسدود شد. برای گرفتن مجوز کسی نبود که من با او جلسه نداشته باشم. چقدر همین مجوز زمان برد. مال مردم دست من بود. من هرگز اجازه کم کاری نمی دهم و با شرکتی کار کردم که اصولی و عمری عمل کند حتی اگر گرانتر شود

از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کنیم چه در مورد زلزله و چه مسائل دیگرش چون ماست مالی بلد نیستم

من حرف بلد نیستم و عمل می کنم. تا شاهرگ گردنم برود پای کارمان می‌ایستم. نه اینکه شعار دهم و تهمت بزنم

پول‌های زیادی از بیت‌المال دزدی شده و از کشور خارج شده آن موقع این آقا کجا بود که یک بار پشت تریبون داد بزند. هزاران میلیارد از کشور خارج می‌شود شما آن روزها کجایید؟

من فقط به مردم جواب می‌دهم. اینکه من چه کرده‌ام و چه می‌کنم را با سند درصفحه خودم به مردم می گویم

نهادهای نظارتی و قوه قضائیه همه می‌دانستند چقدر پول به حساب ما وارد شده است و حالا شما صدایت را بلند می‌کنی و داد می‌زنی؟‌تا الان کجا بودی؟ خیلی‌ها روی آوارهای زلزله‌زدگان عکس گرفتند تا در فضای مجازی منتشر کنند. آیا به جز این کار دیگری برای مردم کردید؟

من وسط جام جهانی به کرمانشاه رفتم. در آن روستایی که کار می‌کنیم هنوز خیلی‌ جاها آواربرداری نشده، لوازم خانگی مردم و ماشین‌های لباسشویی‌شان زیر آوار مانده است. من مثل بقیه نیستم حرف نزنم و از حقم دفاع نکنم

من علی دایی پول حلال خودم را نمی‌توانم ساده خرج کنم چه برسد به پول مردمی که به من اعتماد کردند"

Untitled

علی دایی زلزله کرمانشاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین