کد خبر: 24656 A

حادثه تلخ برای جواد خیابانی / شاید از دنیا بروم!

حادثه تلخ برای جواد خیابانی / شاید از دنیا بروم!

ایران آرت: جواد خیابانی، گزارشگر سرشناس فوتبال ایران به دلیل آسیبی که برایش پیش آمده برای مداوا راهی بیمارستان شد. او گفته عمل جراحی سختی دارد و شاید در این عمل از دنیا برود. 

ورزش 3 نوشت: متاسفانه جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال تلویزیون به دلیل مشکلی که برایش پیش آمده برای مداوا به بیمارستان رفت. او شب گذشته به دلیل زمین خوردن دچار آسیب دیدگی و مشکل می شود و به همین دلیل برای مداوا به بیمارستان می رود. آنطور که خود او گفته باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و این به آن معنا است که چند برنامه ای که باید اجرا کند را نمی تواند انجام بدهد.

خیابانی در این رابطه گفت:« دیشب بدجوری زمین افتادم و دیگر نتوانستم برخیزم.» او افزود:« متاسفانه از امشب در برنامه مجله آسیایی شبکه ورزش نیستم.» جواد خیابانی قرار بود که دیدار سوپر کاپ اروپا میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را هم گزارش کند:«بله این بازی را هم نمی توانم گزارش کنم.باید به بیمارستان بروم تا آن جا جراحی شوم و تحت مداوا قرار بگیرم.»

گزارشگر قدیمی فوتبال ایران در ادامه گفت:« برای همه همکارانم در شبکه ورزش و شبکه سه آرزوی موفقیت دارم. دلم می خواهد سازمان(صدا و سیما) بهترین برنامه ها را داشته باشد.» او همچنین درباره مراحل درمانی اش گفت:« عمل جراحی سختی دارم و شاید در حین عمل از دنیا بروم. مردم ایران حلالم کنند و مرا ببخشند که سال ها است آزارشان داده ام. ببخشند که نتوانسته ام کمکشان کنم.»

جواد خیابانی گزارشگر فوتبال
نظرات خوانندگان
  • نگین
    پاسخ

    مرد باشرف انشالله همیشه سلامت و برقرار باشی شما انسانیت را معنا کردی . دوستتان داریم واز خداوند سلامتی شما را خواستاریم

  • یعقوب
    پاسخ

    سلام آقا جوان دوست داریم،بد نبینی ،ما نمی دانیم چرا همه مشکلات شما زمانی بوحود آمد که دوست داشتی خودت باشی ،هرجه فکر می کنی باشی ،شاید خیلیها دوست ندارند.آدمها آنجه فکر میکنند.باشند.واین مشگل شما نیست.مشگل ۸۰ملیون آدم است

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین