کد خبر: 24843 A

محمدرضا عارف؛ از سروش تا گوگوش!

ایران‌آرت: محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اخیرا درباره اصلاحات حرف زده  و به نکته ای اشاره کرده که مورد توجه قرار گرفته است.

عارف گفتهباور من این است که ما در اصل گفتمان انقلاب با یکدیگر اختلاف نظری نداریم، گفتمان مقابل را هم تخطئه نمی‌کنیم، اما مزیت گفتمان اصلاحات «جذب حداکثری» است؛ این مثال مردمی درباره اصلاحات که از «سروش تا گوگوش» را شامل می‌شود، صحیح است و ما نمی‌توانیم کسی را حذف کنیم. اما برخی رقبای ما در کمال بی انصافی از این ویژگی اصلاح طلبان سوء استفاده می‌کند و مثلا ایراد یک فرد را برجسته می‌کند و آن را به کل جریان اصلاحات نسبت می‌دهد.

محمدرضا عارف: باور من این است که ما در اصل گفتمان انقلاب با یکدیگر اختلاف نظری نداریم، گفتمان مقابل را هم تخطئه نمی‌کنیم، اما مزیت گفتمان اصلاحات «جذب حداکثری» است؛ این مثال مردمی درباره اصلاحات که از «سروش تا گوگوش» را شامل می‌شود، صحیح است و ما نمی‌توانیم کسی را حذف کنیم. اما برخی رقبای ما در کمال بی انصافی از این ویژگی اصلاح طلبان سوء استفاده می‌کند و مثلا ایراد یک فرد را برجسته می‌کند و آن را به کل جریان اصلاحات نسبت می‌دهد.

 

 

 

iranart

 

عبدالکریم سروش گوگوش محمدرضا عارف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین