کد خبر: 2508 A

وقتی جواد خیابانی 6 دقیقه گزارش فوتبال را خواب ماند

ایران آرتجواد خیابانی در محوطه جام‌جم و داخل اتومبیلش خواب مانده و بازی شروع شده بود! ۶ دقیقه ابتدایی مسابقه با صدای موزیک روی آنتن رفت و بعد یک نفر که گویا نامش علیپور بود، چند دقیقه از بازی را گزارش کرد.

دقیقه ۱۱ بازی بود که خیابانی خودش را به استودیو رساند و با اعتراف به خواب‌ ماندنش و البته عذرخواهی مبسوط کار گزارش را شروع کرد. خیابانی دیروز در توضیح ماجرا به خبر‌آنلاین گفت: «راستش قبلش در شبکه سه برای بازی استقلال اجرا داشتم و بعد هم که بازی لیورپول با من بود. گفتم بین دو تا بازی بروم در ماشین یک‌خرده در اینترنت درباره دو تیم اطلاعات تکمیلی بگیرم. داشتم اخبارشان را می‌خواندم که چشمانم سنگین شد. فکر کنم ساعت حدود ۱۱ خوابم برد و تا ۱۱:۳۰ خوابیدم. فکر کنم دقیقش ۱۱:۳۳ بود که بیدار شدم. دویدم از پارکینگ جلوی ساختمان پخش تا رسیدم به استودیو، آن هم پنج دقیقه‌ای طول کشید. در این مدت هم که همکار خوبم آقای علیپور داشت بازی را گزارش می‌کرد. من هم همان اولش عذر خواستم و راستش را گفتم. خوشحالم که به مردم راستش را گفتم و باید عذرخواهی می‌کردم که کردم.»

اما این تنها اشتباه خیابانی نبود. البته شروع مقتدرانه‌ای برای یک روز پر اشتباه محسوب می‌شد. داور بازی لیورپول و لستر، مایکل اولیور، داور ۳۰‌ساله انگلیسی بود اما خیابانی از لی میسون به‌ عنوان داور بازی نام برد ولی چرا خیابانی این اشتباه را مرتکب شد؟ ماجرا از این قرار است که ابتدا نام لی میسون به‌ عنوان داور بازی اعلام شده بود اما میسون بیمار می‌شود و کمیته مسابقات لیگ برتر انگلیس مایکل اولیور را جایگزین او می‌کند. اما گویا خیابانی از این تغییر بی‌اطلاع بوده و شاید هم هنگامی که داشته در اتومبیلش اطلاعات بازی را جمع‌آوری می‌کرده، خوابش برده و متوجه این تغییر نشده است!

اما اشتباه بعدی خیابانی از این هم جالب‌تر بود. او گرت ساوث‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس را که در ورزشگاه حاضر بود، نشناخت و هنگامی که تصاویر تلویزیونی او را نشان می‌داد، خیابانی بحث را به‌ سمت تشویق هواداران با بادبزن برد!

اشتباه بعدی خیابانی درباره امره جان بود؛ هافبک تکنیکی و دونده لیورپول اما خیابانی او را به‌ عنوان مدافع لیورپول معرفی کرد!

 

جواد خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین