کد خبر: 26692 A

سلبریتی‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی خداحافظی کردند / عکس‌ها

سلبریتی‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی خداحافظی کردند / عکس‌ها

ایران آرت: ستاره های هالیوود هر کدام صفحه ای شخصی در شبکه های اجتماعی دارند که از آن طریق با هوادارانشان ارتباط برقرار می کنند. آنها فالوررهای زیادی دارند اما برخی از آنها بنا به دلایلی ترجیح داده اند که صفحات خود را غیر فعال کنند.به گزارش برترین ها، اگر دوست دارید بدانید کدامیک از ستاره های هالیوود و به چه دلیلی در سال 2018 از شبکه های اجتماعی خداحافظی کردند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

پیت دیویدسون

پیت دیویدسون

پیت دیویدسون هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ اما از زمانی که با خواننده مشهور، آریانا گراندی، نامزد کرد، بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. هیچ روزی نیست که این زوج هالیوودی تیتر داغ اخبار نباشند، از این رو تعجبی هم ندارد که پیت بخواهد مدتی از این اخبار به دور باشد.

پیت دیویدسون برای مدتی اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال کرد و در مورد آن نوشت: «چرا من باید وقتم را در جایی بگذارنم که به من انرژی منفی می دهد، من از زندگی واقعی ام راضی هستم و می خواهم زمانم را به جای دنیای مجازی در دنیای واقعی بگذرانم.» او اعتراف می کند از زمانی که از شبکه های اجتماعی دور شده، زندگی آرام تری دارد.

زین مالک

زین ملک

زین مالک، عضو سابق گروه مشهور موسیقی «وان دایرکشن»، اخیرا تغییرات زیادی را به زندگی خود داده است. او از گروه موسیقی محبوب اش جدا شد، رابطه خود با جی جی حدید را به اتمام رساند و در نهایت تصمیم گرفت که برای مدتی از شبکه های اجتماعی به دور باشد.

او در بهار 2018، پس از جدایی از جی جی حدید، آخرین پست اش را از موهای سبز رنگش به انتشار گذاشت و پس از آن اکانت اینستاگرامش را غیرفعال کرد.

البته این اولین باری نیست که زین مالک به خودش در این زمینه استراحت می دهد، بلکه او پس از هر اتفاق ناخوشایندی که در زندگی اش می افتد، تصمیم به این کار می گیرد. به عنوان مثال او پس از جدایی از گروه «وان دایرکشن» در سال 2015، به مدت 2 روز اینستاگرامش را بست. البته این بار اینطور به نظر می رسد که او این بار به زمان بیشتری برای استراحت از دنیای مجازی نیاز دارد.

آریانا گرانده

آریانا گرانده

در تابستان 2018، آریانا گراندی با پیت دیویدسون نامزد کرد. او حتی با انتشار آلبوم خود، عشق اش به مرد زندگی اش را به همه ثابت کرد. او در حال حاضر سرش بی نهایت شلوغ است، از این رو زمان کافی برای گذراندن در شبکه های اجتماعی را ندارد، بنابراین تصمیم گرفت که در ماه جولای کمی به خود مرخصی دهد. 

او حتی در مصاحبه ای در مورد این که چگونه دور شدن از توییتر و اینستاگرام روی زندگی اش تاثیر مثبتی گذاشت، حرف زد. حتی آهنگ «تنفس» او نیز می تواند احساس راحتی اش را به طرفدارانش منتقل کند. البته این دوری دائمی نبود، به طوری که او پس از مدتی با پست تصویری از خودش به اینستاگرام بازگشت.

مایلی سایرس

مایلی سایرس

مایلی سایرس ستاره ای ست که هر کاری از او سر می زند، از این جهت زمانی که او تمام عکس های اینستاگرامش را پاک کرد، از این کار او تعجب نکردیم. البته دلیل این کار او برایمان جالب بود. به راستی او چرا تمام گذشته خود را پاک کرد؟

او نه تنها اینستاگرام، بلکه آیکون توییترش را نیز دیلیت کرد. آیا به نظر شما زمانی که فردی بخواهد وارد مرحله دیگری از زندگی اش شود یا به بیان دیگر پیشرفت کند، باید تمام گذشته اش را دور بریزد؟ البته او می داند که چگونه هوادارانش را سرگرم نگه دارد. مطمئنا مایلی سایرس با خبرهای داغی به شبکه های اجتماعی باز خواهد گشت.

بلیک لایولی

بلیک لایولی

پس از سریال پرطرفدار «دختران خبرچین»، بلیک لایولی یکی از پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام شد. اما چند وقت پیش او تمام عکس هایش را ناگهان پاک کرد و تمام دوستانش، حتی شوهرش را نیز، آنفالو کرد. به طور دقیق مشخص نشده که دلیل این کار بلیک چه بوده اما او تنها پروفابل امیلی نلسون را فالو دارد!

چند ماه پس از این ماجرا، او در فیلمی به نام « A Simple Favor» هنرنمایی کرد. از این رو همه منتظرند که او با سری جدیدی از عکس هایش به اینستاگرام باز گردد.

شر

شر

در ماه مارس امسال شر به همه هوادارانش گفت که اکانت فیس بوک اش را غیر فعال کرده و به جای آن در شبکه اجتماعی دیگری فعالیت دارد. او برای این کار تویتتر را انتخاب کرد و به طور مرتب در آن پست می گذارد.

 او در این باره نوشت: «اگرچه فیس بوک به من کمک کرد تا  با مردم بیشتر در ارتباط باشم و مهمتر از آن مرا به مراکز خیره های زیادی وصل کرد اما امروز تصمیم گرفتم که آن را پاک کنم.» خوشبختانه هوادارن او می توانند هر روز از طریق توییتر با او در ارتباط باشند.

جیم کری

جیم کری

جیم کری هم جزو ستاره های دیگری ست که در سال 2018 اکانت فیس بوک خود را غیر فعال کرد. اگرچه او از طریق این شبکه اجتماعی حرف های خود را، به خصوص در انتخابات 2016 ریاست جمهوری، به گوش مردم می رساند اما در نهایت تصمیم گرفت که توییتر را جایگزین آن کند. او می گوید: «من به دنبال پلتفورمی هستم که راحت تر صدایم را به گوش هوادارانم برسانم. مردم نیز به عکس العمل های سریع از جانب ستاره ها احتیاج دارند که به نظر من توییتر انتخاب بهتری ست.»

لرد

لرد

اکثر ما به صفحات شبکه های اجتماعی خود متعهدیم اما لرد اینگونه نیست. در بهار 2018، او تمام عکس های اینستاگرامش را پاک کرد. او در واقع دوست داشت که تمام رد پایش را از گذشته پاک کند. دلیل این کار او هنوز مشخص نشده اما بدون شک زمان همه چیز را ثابت می کند.

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون سیاست مدار، بازیگر و فعال اجتماعی ست که از طریق فیس بوک صدایش را به گوش مردم می رساند اما پس از بحث و جدل های فراوان، تصمیم گرفت که اکانت اش را ببندد. او دلیل این کارش را در توییتر نوشت: «سانسور کردن ابزار کسانی ست که می خواهند واقعیت را، نه تنها از خود بلکه از دیگران نیز، بپوشانند. آنها توان مواجه شدن با حقیقت را ندارند. من از آنها عصبانی نیستم اما بسیار ناراحتم. آنها فکر می کنند که با حذف یک راه، مقابل حقیقت ایستاده اند، در حالی که راههای بسیار دیگری هم وجود دارد.»

بلیک لایولی آریانا گرانده جیم کری مایلی سایرس سوزان ساراندون لرد پیت دیویدسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین