کد خبر: 27324 A

از طنز ترانه علیدوستی تا پاسخ تند ضرغامی / واکنش‌ها به صحبت دادستان کل کشور درباره حضور زنان در استادیوم ادامه دارد

از طنز ترانه علیدوستی تا پاسخ تند ضرغامی / واکنش‌ها به صحبت دادستان کل کشور درباره حضور زنان در استادیوم ادامه دارد

ایران آرت: روز گذشته تعداد محدودی از بانوان موفق شدند مسابقه تیم ملی ایران با بولیوی را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کنند که این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.

به گزارش ایران آرت، در پی ورود بانوان به استادیوم آزادی، امروز دادستان کل کشور ضمن مخالفت، اعلام کرد اگر این اتفاق بخواهد ادامه پیدا کند برخورد می‌‌کنیم.

مهر به نقل از محمدجعفر منتظری نوشت: "وقتی خانمی به ورزشگاه می رود و با مردانی که با لباس ورزشی و نیمه لخت مواجه می شود و آنها را می بیند گناه می کند، برخی دنبال این هستند که حریم ها را بشکنند. حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک آسیب است و هیچ توجیه شرعی ندارد، چرا مخالفیم چون گناه صورت می گیرد، تماشای بازی ایراد ندارد اما گناهی که صورت می گیرد جای اشکال است."

عزت‌الله انتظامی، رئیس سابق صداوسیما در واکنش به صحبت‌های دادستان کل کشور توییتی منتشر کرده و گفته تهدید مدیران ورزش به برخورد قضایی شایسته نیست.

ضرغامی نوشته است: "در فوتبال، ورزشکاران نیمه لخت نیستند! حضور زنان در ورزشگاه حریم شکنی نیست. کبری و صغری هر دو مشکل دارند. بصورت زنان و خانواده‌هایی که تفریح مناسب ندارند پنجه نکشید! تهدید مدیران ورزش به برخورد قضائی هم شایسته نیست! آیا گناه و خلاف شرع در زندان ها، کمتر از ورزشگاه هاست؟!"

photo_2018-10-17_18-35-14

ترانه علیدوستی نیز به این موضوع واکنش نشان داده و توییتی با زبان طنز و کنایه‌ منتشر کرده است. این بازیگر نوشته است:" در ورزشگاه احتمال داره ما این جوانان نیمه‌لخت رو از صدها متر دورتر میبینیم. اما در صداوسیما بارها این سر و وضع گناه‌آلود رو در نماهای بسته تماشا کردیم. حالا چیکار کنیم؟"

photo_2018-10-17_19-35-12

عزت الله ضرغامی ترانه علیدوستی استادیوم آزادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین