کد خبر: 29337 A

ماجرای جنسی زنان در اتاق قاضی!

ایران‌آرت: عضو شورای نگهبان گفت: خانم‌ها نقش و جایگاه بسیار عظیمی در اسلام دارند و حق بزرگی بر انسان دارند ولی همین خانم‌ها هم می‌توانند با برخی کیدها روی روند قضایی تاثیرگذار باشند؛ حقوق‌دانان نباید زنان را در محل کارتان به تنهایی راه دهید تا بتوانید این روابط را کنترل کنید.

به گزارش ایلنا، آیت الله یزدی در جمع طلاب حقوقدان از سراسر کشور که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، اعتبار هر سیستم حکومتی را وابسته به اموری چون دستگاه قضایی دانست و گفت: اعتبار دستگاه قضای نیز به نیروهای تاثیرگذار آن است.

وی با اشاره به اهمیت مراقبت جدی فعالان قضایی در ارتباطات کاری با مراجعان بیان کرد: نکته دیگر آن است که مواظب کیدهای برخی از روابط جنسیتی باشید؛ خانم ها نقش و جایگاه بسیار عظیمی در اسلام دارند و حق بزرگی بر انسان دارند ولی همین خانم‌ها هم می توانند با برخی کیدها روی روند قضایی تاثیرگذار باشند؛ حقوق دانان نباید زنان را در محل کارتان به تنهایی راه دهید تا بتوانید این روابط را کنترل کنید.

آیت الله یزدی در پایان تصریح کرد: دنیای امروز به شکلی است که پیر و جوان را هم با خود همراه شیطان می کند زیرا ریسمان های شیطان بسیار قوی هستند؛ سفارشات برخی اشخاص نباید موجب تردید قضات شود؛ قضات باید فرض را بر این بگذارند که همیشه در محضر الهی هستند و باید به عدل کامل و الهی حکم کنند.

 

حقوق دستگاه قضایی زنان شورای نگهبان قم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین