کد خبر: 31061 A

جواب تند رامبد جوان به کسانی که فیلمش را مستهجن می‌دانند / عکس

جواب تند رامبد جوان به کسانی که فیلمش را مستهجن می‌دانند / عکس

رامبد جوان به اظهارنظرهایی که «قانون مورفی» را فیلم مستهجنی خواندند واکنش نشان داد.

ایران آرت: چند روز پیش در برنامه‌ای تلویزیونی دو کارشناس برنامه انتقادات تندی را از فیلم «قانون مورفی» مطرح کردند، یکی از آن‌ها این فیلم را مستهجن خواند و دیگری آن را نامناسب برای کودکان دانست.

رامبد جوان با انتشار یادداشتی در اینستاگرام به این مسئله واکنش نشان داد، بخشی از متن این یادداشت به شرح زیر است : «قانون مورفی رو ساختیم تا یه جنس کمدی و سینمای تازه و جون‌دار به سینمامون و علاقه‌مندان سینما تقدیم کنیم. هر تجربه‌ی تازه‌ای قطعا خطاهایی هم داره وگرنه تجربه به حساب نمیومد. و تمام رفقای سینمایی خودم که خیلی هم خفنن کلی تحلیلای درجه یک راجع به قانون مورفی کردن که حالا حالاها کیف می کنم و مهمترینش هم تماشاگرهایی هستن که با حال خوش و سرحال و لبخندهای اساسی از سالن بیرون میان.

ولی یه کسایی و نفراتی و دانشمندایی اینور و اونور گفتن این فیلم مستهجنه و کمدی نیست و به درد بچه ها نمی خوره و فیلم بدیه و … که باید عرض کنم عزیزان محترم شما وقتتون رو با ما تلف نکنین و برین به موضوعات مهمتون برسین که ایشالا دنیا رو نجات بدین. ما همین گوشه موشه ها بازیهای خودمون رو می کنیم و با رفقای خودمون حالمون خوبه یا اگر هم بده ربطی به شما نداره.»

5122418

 

رامید جوان قانون مورفی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین